محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

Red Hat که به خاطر توزیع سیستم‌عامل مبتنی بر گنو/لینوکس شناخته شده است، در سال‌های اخیر نقش بزرگی را با استفاده از محصول Open Shift Kubernetes برای Kubernetes و توسعه‌ی آن ایفا کرده است. روز سه‌شنبه این شرکت تصمیم گرفت تا با تصاحب CoreOS به مبلغ 250 میلیون دلار به توسعه‌ی این بخش کمک کند. CoreOS استارتاپ مدیریت container است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

مایکروسافت PlayFab را تصاحب کرد، استارتاپی که توسعه ی بازی را بر اساس کار با عملیات‌های برخط و دیگر وظایف تسریع می‌بخشد تا توسعه‌دهندگان بتوانند بر روی ساخت بازی‌هاشان متمرکز شوند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ بهمن

گوگل تکمیل خرید 1.1 میلیارد دلاری بخش بزرگی از تجارت سخت‌افزاری HTC را اعلام کرد. این خرید که به سپتامبر سال گذشته بر می‌گردد، حالا مجوزهای مورد نیاز را به دست آورده و نهایی شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

اطلاعات جدید به دست آمده از Canalys و Counterpoint نشان می‌دهند، شیائومی که پیش از IPO توانست به ارزشی بیش از 100 میلیارد دلار دست یابد، گفته شده تلاش‌های فروش سامسونگ را در هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند پس از چین، شکست داد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ بهمن

چند روز پیش در رویدادی در چین، Qualcomm همکاری با شش تولیدکننده‌ی چینی را برای سرعت بخشیدن به در دسترس بودن دیوایس‌های 5G در این کشور اعلام کرد. توافق اولیه‌ی Qualcomm با چهار تا از این شرکت‌ها به ارزش حداقل 2 میلیارد دلار در طی سه سال تخمین زده شد، این همکاری که از سال 2019 آغاز می‌شود تلفن‌های هوشمند جهانی و خانگی را عرضه می‌کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ بهمن

کارشناسان معتقدند Apple دیر یا زود Tesla را خریداری خواهد کرد. به‌ تازگی مصاحبه‌ای بین ایلان ماسک، مدیر کمپانی تسلا و نیل اشتراوس، روزنامه‌نگار، انجام‌ شده که نشان می‌دهد، ماسک در حال گسترش دفاتر تحت کنترل خود است.
حتی مدیرعامل شرکت Tesla نیز چنین احتمالی را رد نمی‌کند، چراکه به‌رغم رشد سریع سرمایه‌گذاری در شاخه‌های مختلف، منابع مورد نیاز وی هنوز به‌ اندازه‌ی کافی موجود نیست. سرمایه‌گذاران این کمپانی به مدت 7 سال میزان 12 درصد سود کسب کرده‌اند و درحالی‌که این رقم در کمپانی Apple به این صورت نبوده و 5 برابر بوده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

بر طبق آمارهای منتشر شده، بازار گوشی هوشمند چین در سال 2017 اولین کاهش سالانه‌ی فروش خود را تجربه کرد. اشاره به افت فروش گوشی‌های هوشمند اولین‌بار در سه ماهه‌ی دوم 2017 بود، اما این اولین‌بار است که کاهش برای یک دوره‌ی دوازده ماهه ادامه داشت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

تجارت تلفن همراه LG هنوز هم در حال از دست دادن پول به میزان هشدار دهنده‌ای است.
این شرکت کره‌ای ضرر خود را در دوره‌ی مالی 2017 کمتر از ۱۹۲/۳۳ میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به سال قبل از آن با رقم ۳۳۱/۳۷ میلیون دلار رقم کمتری است، هر چند هنوز هیچ علائمی وجود ندارد که همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند