محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

Huawei اعلام کرد موافقت استراتژیکی را با غول موتور جستجوی چینی، Baidu برای ساخت اکوسیستم هوش مصنوعی موبایل امضا کرد. Huawei گفت: این توافقنامه‌ی همکاری استراتژیک پلتفرم‌های فناوری، خدمات اینترنت و اکوسیستم‌های محتوای AI را پوشش می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

Xiaomi، سازنده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند به سرمایه‌گذاران نوید افزایش بیش از 18 درصدی اهداف درآدی سالانه را داد. منابع مطلع با موضوع به رویترز گفتند که این نشانه‌ای از بازگشت از رکودهای فروش در سال‌های اخیر است و موجب بازسازی کسب‌وکار شده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱ دي

Charlie Lee مدیر سابق Coinbase، در حال فروش تقریبا تمامی سهم خود از LTC، پول رمزنگاری که در سال 2011 تاسیس کرد، است. وی در پستی در Reddit توضیح داد که در حال فروش تمامی سکه‌های LTC خود است، البته به جز تعدادی از سکه‌های فیزیکی که آن‌ها را به عنوان مجموعه حفظ می‌کند. وی هدف خود را جلوگیری از مناقشه‌ای اعلام کرد که به خاطر نفوذ و جایگاه وی به عنوان موسس LTC به راه افتاده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

BMW که برای سال جاری برنامه‌ی فروش 100 هزار خودروی برقی را تعیین کرده بود تاکنون موفق به انجام این هدف شده است. به گزارش رویترز، این خودروها شامل ماشین‌های کاملا برقی، همچنین کامیون‌های الکتریکی مانند پلاگین برقی Active Tourer 2-Series هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ آذر

رویترز گزارش می‌کند این شرکت نروژی که به خاطر مرورگر وب خود شناخته شده است، برند خود را به Otello Corporation تغییر می‌دهد. این شرکت می‌گوید تمایل به تغییر نگارش گزارش سهام خود در بورس اسلو دارد. این حرکت شاید به این دلیل است که Opera Software ASA یا همان Otello Corporation قصد دارد خود را از کسب و کار مرورگرش مجزا سازد، چرا که Opera در سال 2016 این بخش از تجارت خود را به گروهی از سرمایه‌گذاران چینی فروخت.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

SoftBank در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری بیش از 300 میلیون دلاری در Wag، اپلیکیشن پیاده‌روی سگ است. این مثالی بنیادی از چگونگی تغییر مسیر سرمایه‌گذاری SoftBank در فناوری است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

Apple به تازگی اعلام کرد مبلغ 390 میلیون دلار در یکی از تأمین‌کنندگان قطعات خود، Finisar سرمایه‌گذاری می‌کند، هدف آن هم تاسیس کارخانه‌ای در تگزاس برای بخشی است که "لیزر حفره‌ی عمودی نشر کننده از سطح" یا VCSEL نامیده می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند