محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

فیسبوک به TechCrunch گفت Confirm.io را خریداری کرده است. این استارتاپ رابط کاربردی برنامه‌نویسی یا APIئی را ارائه می‌کند که به دیگر شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت کارت شناسایی صادر شده‌ی افراد توسط دولت، مانند گواهینامه‌ی رانندگی را تائید کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ بهمن

همه چیز در دنیای شناخت موسیقی بد نیست. Recode گزارش می‌کند تقریبا همان زمانیکه Shazam با قیمتی کمتر از آخرین ارزیابی شرکت در حال فروش بود، رقیب آن SounHound دور جدیدی از تامین مالی داشت که ارزش شرکت را حدود یک میلیارد دلار تخمین زد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

بر اساس گزارش منتشر شده از Canalys، اپل در سه ماهه‌ی پایانی سال قبل نزدیک به 29 میلیون دیوایس iPhone X خود را فروخت، با این میزان، این مدل بهترین فروش مدل تلفن‌های هوشمند را در طی فصل تعطیلات از آن خود کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

Netflix موفق شد 2 میلیون مشترک بیشتر از آنچه Wall Street برای سه ماهه‌ی پایانی 2017 پیش‌بینی کرده بود جذب کند. سه برابر شدن سود شرکت در بخش خدمات ویدئویی آنلاین که توانست هزینه‌ی صرف شده بر روی برنامه‌های جدید برای چیره شدن بر تلویزیون اینترنتی در سراسر جهان را جبران کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

تمام توجه WeChat متمرکز بر آینده است. اپلیکیشن فوق‌العاده‌ی Tencent استراتژی‌های خود برای سال 2018 را در چهارمین رویداد سالانه‌ی WeChat رونمایی کرد و فراتر از خدمات پرداخت و پیام‌رسانی قصد دارد فرصت‌های جدید برای بخش اینترنت چین ایجاد کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

مدت‌ها از آخرین باری که درباره‌ی Snow شنیدیم می‌گذرد. این برنامه که شبیه به Snapchat در آسیا که فیسبوک یکبار تلاش کرد آن را بخرد، امروز جذب سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری از جانب SoftBank و Sequoia China را اعلام کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳ بهمن

می‌دانیم که درخواست برای ماینرهای ارز رمزنگاری شده عامل مهمی برای قیمت‌های بالای کارت‌های گرافیک شده است. در تلاش برای مقابله با این موضوع، Nvidia از شرکای خرده فروش خود خواسته است تا حداکثر تعداد فروش GPU را به دو عدد برای هر نفر محدود کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

سرانجام نتایج رتبه‌بندی بالاترین کپی از گوشی‌های هوشمند سال 2017 اعلام شد. اولین برند کپی شده در جهان به کمپانی Samsung تعلق‌ گرفته است. البته این عنوان در سال گذشته به لطف تولیدکنندگان چینی محقق شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند