محبوب ترین ها
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ دي

به گزارش Bloomberg، موسس و مدیرعامل سابق Uber قصد دارد یک سوم از سهام خود در این شرکت را بفروشد. این معامله بخشی از پیشنهاد مناقصه‌ای است که در آن SoftBank موافقت کرده سهام Uber را به ارزش 48 میلیارد دلار بخرد، این قیمت یک تخفیف بزرگ نسبت به آخرین ارزیابی افزایش سرمایه‌ی شرکت است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ دي

ادعا شده Spotify برای عرضه‌ی اولیه‌س سهام در ماه دسامبر ثبت نام کرده است و مستقیم به بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) می‌رود. این درحالی است که این شرکت برخی از کنوانسیون‌های IPO را دور می‌زند. بر طبق گزارش Axios، این شرکت استریم موسیقی به طور محرمانه‌ای در پایان ماه دسامبر ثبت نام خود را انجام داده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

Apple به تلاش‌هایش برای پیشرفت در آموزش توسعه‌دهندگان از طریق آسان‌تر کردن ایجاد و از سرگیری اپلیکیشن‌های‌شان در پلتفرم خود ادامه می‌دهد. این شرکت حالا استارتاپ ابزارهای اپلیکیشن Buddybuild، مستقر در ونکوور را خریداری کرده است. این استارتاپ متمرکز بر یکپارچگی پیوسته و ابزارهای اشکال‌زدایی است – اساسا به یک تیم توسعه‌دهنده‌ی برنامه، گردش کار ساده‌ای برای تکرار و گذاردن برنامه‌های‌شان در جهان از طریق GitHub ،BitBucket یا GitLab را می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

در پیروزی برای مدیر جدید Uber، دارا خسروشاهی، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که کنسرسیومی به رهبری SoftBank Group Crop، تعداد زیادی از سهام Uber را در معامله‌ای که ارزش این شرکت به اشتراک‌گذاری خودرو را 48 میلیارد دلار می‌رساند، خواهد خرید. این قیمت تقریبا 30 درصد کمتر از آخرین ارزش‌گذاری شرکت به مبلغ 68 میلیارد دلار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ دي

بر اساس اطلاعات جدیدی که از Flurry Analytics به دست آمد، دستگاه‌های Apple حدودا 44 درصد از فعالیت تبلت و گوشی‌های هوشمند در طی تعطیلات را به خود اختصاص دادند که نزدیک به یک سوم آن شامل دستگاه‌های iPhone 8+ ، 8 و X بودند. با این حال، مدل‌های iPhone 7 و iPhone 6 به ترتیب با ۱۵/۱ و ۱۴/۹ درصد در رده‌های بالا قرار گرفتند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ دي

نمایندگان رسمی Apple گزارش دادند که مدیران این کمپانی تصمیم دارند تا به‌ صورت بی‌سابقه‌ای تولید ساعت‌های هوشمند Apple Watch را افزایش دهند. بر این اساس قرار است در سال 2018، 27 میلیون دستگاه ساعت به فروش برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

این استارتاپ که در سال 2014 تاسیس شد در زمینه‌ی ساخت دوربین‌های امنیتی خانه متصل به WiFi و زنگ درب ویدئویی جدیدی که اوایل هفته‌ی جاری معرفی شد، فعال است. این شرکت شروع به کار خود را با کمپین سرمایه‌گذاری جمعی (کرادفاندینگ) آغاز کرد که بیش از یک میلیون دلار برای سیستم کنترل از راه دور خانه‌ی خود به دست آورد.

ادامه مطلب