محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ آذر

مخابرات منطقه تهران به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت های قابل شارژ، طرح به‌روزرسانی کارت تلفن همگانی را در استان تهران اجرا کرده است.
شهروندان تهرانی جهت استفاده بهینه از تلفن همگانی در سطح شهر باید نسبت به تعویض کارتهای قدیمی تلفن به کارت جدید و یا تهیه کارت های قابل شارژ تلفن همگانی از مراکز مخابراتی اقدام کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ آذر

کافی است سری به دادسرای جرایم رایانه‌ای بزنید تا با مالباختگانی رو به رو شوید که هر کدام به نوعی قربانی فیشینگ شده اند. اما به گفته جانشین پلیس فتا تهران بزرگ با الزام استفاده از رمز دوم یکبارمصرف، این شیوه کلاهبرداری تا حدودی کنترل خواهد شد. در نه ماه اول امسال بیش از بیست هزار پرونده فیشینگ با میلیاردها تومان ضرر مالی در پلیس فتای تهران گشوده شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۳ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی اعلام کرد: تا پیش از دهه مبارک فجر آلوده ترین منطقه تهران مجهز به ناوگان برقی پست خواهد شد.
محمدجواد آذری جهرمی در توئیتی اعلام کرد: تا پیش از دهه مبارک فجر آلوده ترین منطقه تهران مجهز به ناوگان برقی پست خواهد شد. در این ناوگان ۱۰ خودرو برقی، ۲۰۰ موتور و ۵۰ دوچرخه به کار گرفته خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۲ آذر

دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ اعتبارات هزینه ای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را ۸ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال برآورد کرده است.
در لایحه بودجه سال ۹۹ در جدول شماره ۶ بخش جداول کلان، اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در فصل ارتباطات و فناوری اطلاعات برآورد شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح الکامپ قم از برنامه های آینده برای مشارکت فعال و گسترده شرکت های استانی در بازار منطقه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

پس از قطع دو هفته‌ای اینترنت و لمس ساز و کار فعالیت شبکه ملی اطلاعات از سوی کاربران این تصور به وجود آمد که قرار است با سرعت گرفتن توسعه شبکه ملی، اینترنت جهانی قطع شود اما معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی شورای ملی فضای مجازی به ایرنا گفت: هیچ رابطه‌ای بین شبکه ملی اطلاعات و محدودیت در اینترنت جهانی وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

به گزارش گروه بنگاه‌ها، تپ‌سی، به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی حمل‌و‌نقل آنلاین، از ابتدای آذر ماه، فعالیت خود را در شهر قم آغاز کرد. تپ‌سی با هدف تسهیل حمل‌و‌نقل درون‌شهری در قم، شروع به فعالیت کرده و آماده قبول درخواست سفرهای شهروندان قمی است. همچنین رانندگان خودروهای شخصی و تاکسی‌های فعال در تاکسیرانی می‌توانند برای کار در این تاکسی آنلاین ثبت نام کنند. با اضافه شدن قم به شهرهای محل فعالیت تپ‌سی، هم اکنون این شرکت در تمام شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت حضور دارد. فعالیت تپ‌سی در قم به دنبال امضای قرارداد با معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری قم بر اساس دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌و‌نقل هوشمند مسافر آغاز شده و علاوه بر خودروهای شخصی، تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی این شهر نیز می‌توانند فعالیت خود را در تپ‌سی شروع کنند.

ادامه مطلب