محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

همراه اول با حضور در «تلکام پلاس» به رونمایی و معرفی آخرین دستاوردهای دیجتال و سازمانی خود می پردازد.
همراه اول در بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تلکام ۲۰۱۹) که با عنوان «تلکام پلاس» از فردا آغاز به کار می کند، حضور دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

رئيس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشيه بازديد از نمايشگاه بيستم هفته پژوهش،‌ با اشاره به همزماني اين رويداد علمي با نمايشگاه تلكام پلاس گفت: اين همزماني به تقويت پل ارتباطی بين دانش و صنعت كمك خوبی می‌‌كند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

معاون علمی رئیس جمهور اظهار داشت: برخی از شرکت‌های استارت‌آپی به طور هفتگی 10 درصد رشد دارند بنابراین شرکت‌های حال حاضر حمل و نقل نمی‌توانند با این شرکت‌ها رقابت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

رئیس شورای عالی فضای مجازی درخصوص وظایف وزارت ارتباطات در حوزه شبکه ملی اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات باید مسئولیت مسائلی که بر عهده او گذاشته شده است را قبول کند اینها وظیفه نیست بلک مسوولیت است و نهاد مربوطه باید مسوولیت‌پذیر باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۵ آذر

به گزارش پیوست، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد تا پایان امسال، بسته حمایتی این صندوق از فناوری‌های آینده، رونمایی می‌شود.
علی وحدت در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، اعلام کرد صندوق نوآوری در نظر دارد جدا از حمایت‌های معمول خود از شرکت‌های دانش‌بنیان، با تعریف یک بسته حمایتی Grant (بلاعوض) از برخی شرکت‌ها و رشته‌ها به صورت ویژه حمایت کند که یکی از جمله آنها فناوری‌های آینده هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ آذر

رئیس سازمان فضایی ایران از افزایش حدود ۲ برابری بودجه بخش فضایی کشور خبر داد و گفت: سال آینده موضوع صنعتی سازی حضور ماهواره های ایرانی در مدار پایین زمین (لئو) در دستور کار قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ آذر

اسنپ در حال توسعه محصولی جدید به نام «اسنپ لایت» یا «تاکسی خطی آنلاین» است. شنیده‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که قابلیت جدید قرار است شباهت‌های زیادی به «اوبر پول» (Uber Pool) داشته باشد.

ادامه مطلب