محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۹ آذر

معاون سازمان فاوای شهرداری تهران در بازدید از غرفه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که به دنبال انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۸ آذر

محمدجواد آذری جهرمی بعد از ظهر پنجشنبه در کوالالامپور با «دارل لایکینگ» وزیر تجارت خارجی و صنعت مالزی و مسئول مالزیایی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۸ آذر

همزمان با برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ۲۰۱۹ (تله‌کام پلاس)، ایرانسل طی مراسمی، ۱۱ قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با تولیدکنندگان ایرانی منعقد کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۸ آذر

به گزارش پیوست، سه سال پس از شروع گام‌های اولیه برای ادغام تخفیفان و نت‌برگ، دو سرویس فعال در حوزه تخفیف گروهی آنلاین، قرار داد این ادغام نهایی شد. علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان و بنیان‌گذار نت برگ در گفت‌وگو با پیوست اعلام می‌کند که این قرار داد ۴۸ ساعت پیش نهایی شده و این دو مجموعه با یکدیگر ادغام شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۷ آذر

همراه اول با رویکرد معرفی خدمات سازمانی در نمایشگاه تلکام پلاس حاضر شده است.
در غرفه شرکت همراه اول در نمایشگاه تلکام امسال، بر خلاف سال‌های گذشته، از خدمات مرتبط با کاربر نهایی خبری نیست.
این شرکت همگام با رویکرد نمایشگاه تلکام پلاس، روی محصولات و خدمات سازمانی خود متمرکز شده که عمده آنها فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول (B2Bshop) و درگاه APIهای سازمانی این اپراتور بزرگ کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۷ آذر

به گزارش آی‌تی‌من، مصوبه کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی در باره اعلام و انتشار موارد فوت، به اجرا درآمده و این سرویس در بورس مراحل تست خود را گذرانده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۷ آذر

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌ و کارهای مجازی، پیشنهاد داد تا طرح رمز دوم پویا از تراکنش‌های بالای ۲۰۰ هزار تومان آغاز شود.
رضا الفت‌نسب که در برنامه پایش حاضر شده بود، درباره رمز دوم پویا گفت: با توجه به زیرساخت‌هایی که آماده نشده یک اتفاق بدی در انتظار کسب‌کارهای آنلاین است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۷ آذر

به گزارش پیوست، غیرفعال شدن رمز دوم ایستا در بانک‌های کشور به صورت مرحله به مرحله صورت می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، از ابتدای دی‌ماه اجرای طرح رمز دوم پویا به صورت مرحله‌ای در بانک‌ها و موسسات اعتباری اجرایی می‌شود و رمزهای دوم ایستا به صورت ناگهانی و یکباره قطع نخواهد شد.

ادامه مطلب