محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۷ دي

به گزارش پیوست، آپارات، فیلیمو، نماوا و سرویس ویدیوی کافه بازار با سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر برای دریافت مجوز از این سازمان و ادامه فعالیت به یک توافق اولیه رسیدند.
مقرر شده این ۴ بازیگر اصلی پلتفرم انتشار ویدئو برای رسیدن به تفاهم نهایی جلسات خود با این سازمان را ادامه دهند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۷ دي

با گذشت حدود یک ماه و نیم از اعلام سهمیه‌بندی بنزین و حمایت‌های همه‌جانبه اسنپ از رانندگانش در قالب تخصیص وام و میلیاردها تومان پاداش، حالا تاکسی‌اینترنتی اسنپ به عنوان پیش‌قدم در ارائه کمک‌هزینه خرید بنزین، طرح حمایتی ویژه‌ای را با عنوان «کمپین ۱۰۰۱» آغاز کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۶ دي

سرعت‌ و کیفیت ارائه‌شده توسط شرکت‌های اینترنتی همواره معترضانی دارد و نتایج سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات نشان می‌دهد، بیش‌ترین شکایات کاربران از خدمات اینترنت اپراتورها در حوزه کیفیت سرویس و همچنین پشتیبانی و ارائه خدمات است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ دي

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل پست بانک ایران در نشست تخصصی کاربرد فین‌تک اعلام کرد: این بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسئولیت حمایت از پژوهشگران و تولیدکنندگان محصولات حوزه فین‌تک‌ها و سایر ابداعات و خلاقیت‌ها مرتبط را برعهده دارد و این پروژه‌ها را به‌صورت مشترک با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش می‌برد.​

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ دي

به گزارش ایسنا، طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه سپاس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، بیش‌ترین شکایات ثبت‌شده در آبانماه امسال مربوط به اینترنت بوده است.
اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان آبان ماه سال جاری را منتشر کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ دي

محققان یکی از واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه تهران سامانه احراز هویتی را عرضه کردند که پیاده‌سازی آن در سازمان‌های کوچک و متوسط امکان دسترسی به داده‌ها و اطلاعات را مدیریت می‌کند، به گونه‌ای که اطلاعات تنها در اختیار افراد صلاحیت‌دار قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۴ دي

به گزارش پیوست، سازمان امور مالیاتی برای اجرا و تکمیل طرح جامع مالیاتی ایجاد دو مرکز دیتا را در دستور کار خود قرار داده است.
در لایحه بودجه ۹۹ پیش‌بینی شده است که برای ایجاد دو مرکز دیتا در طرح جامع مالیاتی و همچنین مطالعه و تامین تجهیزات ونرم‌افزار این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان اختصاص یابد. بودجه تخصیص یافته به این بخش طی سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان بود. بودجه این بخش در لایحه سال آینده نسبت به امسال با کاهش مواجه شده است.

ادامه مطلب