محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ اسفند

به گزارش ایلنا، محمدرضا بادامچی در دیدار از مجموعه اسنپ بیان کرد: «پیش از آمدن به اسنپ تصور نمی‌کردم که این سامانه از چنین گستردگی و پتانسیل ارزشمندی برخوردار باشد و تصورم بر این بود که اسنپ فقط یک نرم‌افزار است. توصیه می‌کنم حتما افراد تاثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور این مجموعه‌ را از نزدیک ببینند تا بتوانند از توانمندی استارتاپ‌ها در زمینه بهبود اشتغال و حل معضلات کشور بهره لازم را ببرند.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ اسفند

به گزارش دیجیاتو، بسته‌های اینترنتی همراه اول دستخوش تغییراتی شده و این تغییرات باعث شده که بسته‌های بلند مدت شش ماهه و یک ساله از لیست بسته‌های اینترنتی این اپراتور حذف شود. همراه اول در تعریف بسته‌های اینترنتی جدید خود تقریبا اکثر بسته‌های بلند مدت خود را حذف کرده و بسته‌هایی با حجم کمتر و مدت زمانی کوتاه‌تر در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ اسفند

به گزارش پیوست، شورای تامین با صدور مصوبه‌ای وضعیت ثبت گوشی‌های مسافری را به شرایط قبل از هفتم اسفند ماه بازگردانده است که بر اساس آن، هریک از مسافران می‌توانند بدون هیچ مشکلی و با پرداخت عوارض، سالانه یک گوشی مسافری را در سامانه رجیستری ثبت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ اسفند

به گزارش مهر، کارگاه آموزشی شبیه‌سازی دیوان بین‌المللی دادگستری حقوق فضا (موت کورت) با هدف بستر سازی برای آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه حقوق و دیپلماسی فضایی برگزار می‌شود.
بر این اساس رقابت تیم‌های دانشجویی برای دور منطقه‌ای این مسابقات با حمایت سازمان فضایی ایران و مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران انجام شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ اسفند

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات در توئیتی نوشت: شرکت‌های ارزش افزوده و USSD مجوزی از وزارت ICT ندارند و فعالیت آن‌ها مطابق قانون تجارت است، اگر آن گونه که در بخش‌های خبری دیشب سیما طرح شد، فعالیت آن‌ها باید با اخذ مجوز ازوزارت ICT باشد، مطابق مصوبه‌ی ۱۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات، تبلیغ یا فعالیت آن‌ها سریعا در صداوسیما متوقف گردد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۴ اسفند

به گزارش مهر، مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ابلاغ پیش‌نویس قرارداد دائم کارگزاران مراکز مخابرات روستایی به مناطق مخابراتی سراسر کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات در دفاع از طرح رجیستری گوشی، با بیان اینکه مشکل صنف موبایل ربطی به طرح رجیستری ندارد، گفت: سوال این است که چرا مدتهاست گوشی های منتظر عرضه به بازار، تعیین تکلیف نمی‌شوند.
طی چند روز اخیر برخی از فعالان بازار گوشی تلفن همراه در تهران و شهرهای دیگری مانند تبریز در اعتراض به طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه، مغازه‌های خود را بسته‌اند. در این بازارها شعارهایی با مضمون «مرگ بر رجیستری» به گوش می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش مهر، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی از تصمیم کمیته رجیستری برای امکان مجدد اظهار گوشی‌های مسافری در سامانه گمرک و به تبع آن کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت گوشی موبایل در بازار خبر داد.
مهدی محبی اظهار داشت: به دنبال مشکلاتی که برای ثبت گوشی‌های مسافری در سامانه گمرک و رجیستری آن برای فعال‌سازی به وجود آمده بود، مشکلاتی در بازار گوشی موبایل کشور ایجاد شد که هم‌اکنون با تصمیم جدید کمیته رجیستری، این مشکل برطرف شده است.

ادامه مطلب