محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش ایسنا، رییس دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مرکز نوآوری دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و بانک ملت در سه زمینه هوش، رباتیک و گیم فعالیت خواهند کرد، گفت: گیم در حال حاضر چهارمین بیزینس بزرگ دنیاست و سهم ما به عنوان جمهوری اسلامی از این بیزینس تقریباً صفر است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

گروه مالی سامان در شرکت تپسی سرمایه‌گذاری کرد.
به گزارش روابط عمومی تپسی این شرکت جذب سرمایه از گروه مالی سامان به عنوان نقطه آغاز یک همکاری استراتژیک و بلند مدت می‌داند.
میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپ‌سی اعلام کرد: طی روزهای اخیر با مجموعه سامان به عنوان یکی از مجموعه‌های مالی خصوصی در کشور است به توافقی برای سرمایه‌گذاری در تپسی دست یافته‌ایم. منشی‌پور گفت: این سرمایه‌گذاری برای دو طرف آغازگر یک همکاری بلند مدت و استراتژیک است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند

به گزارش پیوست، تاکسی آنلاین تپ‌سی، امکان جدیدی به اپلیکیشن رانندگان اضافه کرده که امکان تسویه حساب در لحظه را برای آنها فراهم آورده است.
هومن دمیرچی، معاون عملیات و عضو هیات مدیره شرکت تپسی، با اعلام این خبر گفت: «در اپلیکیشن جدید تپسی که تا دو روز آینده در بازارها قرار خواهد گرفت این امکان وجود دارد و سفیران می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را آپدیت کنند و اگر در بانکی که طرف حساب ما است حساب داشته باشند می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.» به گفته او این امکان جدید شامل دکمه‌ای روی اپلیکیشن رانندگان است که «تسویه حساب در لحظه» نام دارد و رانندگان می‌توانند این ویژگی را فعال کنند و پس از چند ساعت که این ویژگی برای آن‌ها فعال شد، می‌توانند هر میزانی از اعتبار که در حساب تپسی آن‌ها آمده باشد را بلافاصله به حساب خود منتقل کنند و لازم نیست منتظر تسویه شاپرک بمانند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۲ اسفند

به گزارش مهر، مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای اردیبهشت ماه امسال درباره آسیب‌پذیری گسترده مسیریاب‌های «‫میکروتیک» در سطح شبکه ارتباطی کشور هشدار داد و اعلام کرد: رصد شبکه کشور نشان‌دهنده‌ی حملات گسترده‌ی سایبری از مبدا روترهای میکروتیک آسیب‌پذیر آلوده شده در سطح کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۲ اسفند

به گزارش مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، سجاد بنابی، عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برنامه‌ریزی پروژه‌های توسعه‌ای زیرساخت ارتباطی کشور گفت: سند استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد عدم انحصار و خصوصی کردن امور تا جایی که به اختیارات حاکمیتی خدشه‌ای وارد نشود، تهیه و نهایتاً تا یکی ۲ ماه آینده نهایی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۲ اسفند

به گزارش مهر، طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی رگولاتوری، تا پایان آذرماه سال ۹۷، تعداد مشترکان اینترنت باند پهن در کشور به ۶۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۷۱۰ نفر رسید که از این تعداد، ۱۰ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۶۶۷ نفر مشترک اینترنت ثابت (TDLTE ، وای فای و ADSL) و ۵۵ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۳ نفر کاربر اینترنت پرسرعت تلفن همراه هستند.
بررسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان می‌دهد که ضریب نفوذ اینترنت در ایران به مدد توسعه موبایل باندپهن به ۸۰.۶۲ درصد رسیده است. این در حالی است که ضریب نفوذ اینترنت پهن باند ثابت ۱۲.۶۵ درصد و ضریب نفوذ اینترنت موبایل ۶۷.۹۷ درصد اعلام شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۲ اسفند

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیت جدیدی با درج هشتگ گزارش به مردم⁩ و حق‌الناس گفت: بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد، دستکاری در نظر مردم برای انتخاب محبوبترین برنامه سال صداوسیما صرفاً برای یک روز نبوده و در سه روز متوالی صورت پذیرفته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۲ اسفند

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، گزارش عملکرد پژوهشکده سامانه‌های ماهواره در سال ۹۷ و برنامه‌های آتی این پژوهشکده در جلسه‌ای با حضور حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران بررسی شد.
وی در این جلسه با اشاره به موفقیت‌هایی که در عرصه فناوری فضایی توسط پژوهشگاه فضایی ایران کسب شده است گفت: انتظار می‌رود با پتانسیل خوبی که در این مجموعه وجود دارد، با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بیشتر، این موفقیت‌ها بیشتر شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند