محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، معاون وزیر ارتباطات گفت: در آینده‌ای نه چندان دور فضای مجازی به بستر اصلی اقتصاد دیجیتال تبدیل می‌شود. اقتصاد دیجیتال در بسیاری از کشورها، سهم خوبی از اقتصاد را از آن خود کرده است و ما نیز باید در کشورمان بستر مناسبی در این زمینه ایجاد کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد و دارایی، اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه کشور اجازه داده تا براساس مصوبه جدید رگولاتوری برای برخورد با گران‌فروشی اپراتورها، با شرکت‌های متخلف در این زمینه برخورد کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش پیوست، سرویس فکس اینترنتی، FAX.IR پس از حدود ۸ سال فعالیت، در پیامی که به مشتریان خود ارسال کرده، از توقف ارائه سرویس خود به کاربران از تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، امروز، ۱۹ مرداد ماه مصادف است با تولد شبکه ارتباطات سیار ایران. شبکه‌ای که در سال ۷۳ با واگذاری ۴ سیم کارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری و نصب ۲۴ سایت BTS در تهران و ظرفیت پذیرش تنها ۹ هزار و ۲۰۰ مشترک، انقلابی در تاریخ ارتباطات کشور را پایه‌گذاری کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد

به گزارش فارس، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از گوشی‌های معطل‌مانده در گمرک اطلاع نداشتم، گفت: بررسی و پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهم و حتما اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند