محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ مرداد

کیف‌پول دیجیتال ایرانسل با هدف تجربه پرداخت راحت و مطمئن، از سوی ایرانسل راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با استفاده از کیف‌پول دیجیتال ایرانسل، مشترکین این اپراتور تلفن همراه کشور میتونند ساده‌تر‌ از همیشه از خدمات و محصولات متنوع دیجیتال بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ مرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با صدور حکمی رئیس جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران را منصوب کرد.
محمد جواد آذری جهرمی با صدور حکمی رمضانعلی سبحانی فر را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ مرداد

به گزارش فارس، تعداد پیامک‌های ورودی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، در سه ماهه‌ ابتدایی سال ۱۳۹۹ به بیش از هفت میلیارد پیامک می‌رسد که در مقایسه با آمار هشت میلیاردی سه ماهه گذشته کاهش یافته است.
به نقل از شرکت مخابرات ایران، تعداد پیامک‌های ورودی به هر یک از اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، در سه ماهه‌ ابتدایی سال ۱۳۹۹ به بیش از هفت میلیارد پیامک می‌رسد که در مقایسه با آمار هشت میلیاردی سه ماهه گذشته کاهش یافته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ مرداد

لحظاتی پیش و پس از کش و قوسهای فراوان و چندین نوبت اخطار و اعمال جریمه از سوی رگولاتوری، بخش اعظم بسته های اینترنت ایرانسل که از تاریخ ۱۳ تیرماه از کانال های فروش کددستوری (USSD) و اپلیکیشن "ایرانسل من" حذف شده بود، به این کانال های فروش بازگشت و مجددا توسط مشترکین سیم کارت های ایرانسل قابل سفارش شدند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۶ مرداد

معاون وزیر ارتباطات گفت امشب هر دو اپراتور تلفن همراه، بسته های اینترنت بلندمدت و پرطرفدار حذف شده خود را باز میگردانند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حسین فلاح جوشقانی گفت: امشب دو اپراتور تلفن همراه بسته‌‌های اینترنتی بلند مدت و پرطرفدار حذف شده‌ی خود را باز می‌گرداندند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۵ مرداد

به گزارش پیوست، پنج ماه از سال ۱۳۹۹ می‌گذرد و واردکنندگان کالا و تجهیزات حوزه ICT هنوز از تخصیص پیدا نکردن ارز برای واردات در حوزه سخت‌افزار خبر می‌دهند. برخی از واردکنندگان تجهیزات ICT اعلام می‌کنند در سیاستی جدید بانک مرکزی دریافت ارز حاصل از صادرات برای واردات کالاهای حوزه ICT که از ابتدای سال در نظر گرفته شده بود را لغو و اعلام کرده که واردکنندگان صنعت ICT می‌توانند از ارز نیمایی برای واردات کالای خود استفاده کنند؛ اما این گروه از واردکنندگان تاکید می‌کنند که با وجود این سیاست جدید هنوز نتوانسته‌اند ارزی برای واردات خود دریافت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ مرداد

قابلیت «چت داخل اپلیکیشن» به نسخه‌ جدید اسنپ اضافه شده است و از این پس، کاربران می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی، پیام‌های خود را از طریق اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال کنند.

ادامه مطلب