به گزارش پیوست، مدیرعامل استارتآپ الوپیک، پلتفرم آنلاین جابهجایی مرسولات، از راهاندازی سیستم تعیین قیمت شناور هوشمند روی الوپیک خبر داد. به گفته مهدی نائبی این سیستم درمرحله تست است و قیمتها براساس شاخصهای بسیاری مانند ترافیک، آبوهوا و تعداد سفیران در مناطق مختلف تعیین میشود و میتواند تا حدودی اعتراض سفیران نسبت به قیمتها را رفع کند. همچنین نایبی اعلام کرد که این پلتفرم میخواهد فعالیت پلتفرمش را به عنوان SAAS (نرمافزار به عنوان سرویس) گسترش دهد. از سوی دیگر در این گفتوگو نائبی با صراحت کامل فضای ایجاد شده برای ورود شرکتهای استارتآپی به بازار را با توجه به شرایط که این روزها بورس پشت سر میگذارد را یک حباب دانست و اعلام کرد که الوپیک تا یک یا دو سال آینده قصد ورود به بورس را ندارد.