محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد

همراه‌اول در کنفرانس اطلاع‌رسانی خود خبر از عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری نور دنا در ۲ ماه آینده داد.
شرکت ارتباطات سیار ایران که به دلیل بازدهی بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده با پاسخ به 20 سوال مطرح شده در سامانه تدان، آماده بازگشایی نماد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد

به گزارش دیجیاتو، «ژوبین علاقبند» که با مدیریت اسنپ تبدیل به یکی از آشناترین چهره‌های اکوسیستم استارتاپی ایران شد و خرداد ماه پس از ۳ سال، این شرکت را ترک کرد، حالا در جایگاهی جدید و به عنوان مدیرعامل «گروه مدیریت سرمایه لیان» شروع به کار کرده است. علاقبند در گفتگویی با دیجیاتو از دلایل ترک اسنپ و همچنین چرایی انتخاب لیان به عنوان جایگاه بعدی خود گفت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۷ مرداد

شرکت مخابراتی آفریقایی MTN از برنامه خود برای خروج از بازار خاورمیانه و تمرکز روی قاره آفریقا خبر داد. این گروه در میان مدت قصد دارد 49 درصد سهامش در MTN ایرانسل که یکی از بزرگ ترین بازارهای این شرکت را تشکیل میدهد را هم بفروشد که واگذاری آن بین سه تا پنج سال طول خواهد کشید و به گفته شوتر «فرایندی ناگهانی و به یکباره نخواهد بود».

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش آی‌تی‌من، معاون سازمان نظام پزشکی گفت: تاکنون هیچ اپلیکیشنی برای طبابت از راه دور مجوز نگرفته اما ۶۰ هزار پزشک امضای دیجیتال گرفتند و امکان ارایه این خدمات را دارند، سه هراز پزشک نیز مجوز خدمات طبابت تلفنی گرفته اند و تعرفه این خدمات هم مشخص شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۶ مرداد

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه ایران رتبه اول ارایه خدمات پستی در خاورمیانه را دارد، گفت: در ارایه این خدمات در بین ۴۰ کشور نخست دنیا جای گرفته‌ایم.

ادامه مطلب