به نوشتهی دنیای اقتصاد، رایتل، مجمع عمومی تاریخی خود را برگزار کرد.
نزدیک به ۹۰ سال از زمانی که تلفن به ایران رسید، میگذرد؛ حالا با گذر زمان و با پیشرفت و توسعه صنعت مخابرات و هوشمندی اپراتورها، این اختراع امروز در جایگاهی بسیار متفاوتتر از روندی که این سالها طی کرده، ایستاده. جایگاهی که شاید آن روزها که نخستین اتاقکهای تلفن همگانی اروپایی زرد رنگ در خیابانهای تهران نصب شد یا وقتی گوشیهای تلفن از هندلی به سکهای و بعد به کارتی تغییر شکل داد و نرخ حرفزدن با تلفن از ۲ ریال به ۱۰ تومان و ۲۵ تومان و بعدتر به پرداخت قبضهای ماهانه، رسید. کمتر کسی تصورش را میکرد که ساعتها با تلفن حرف بزند بدون پرداخت هزینه. سالها بعد از ورود تلفن به ایران و به مدد پیشرفت تکنولوژیهای نوین ارتباطی و ظهور اپراتور همراه هوشمند، یادآوری روزهایی که مردم برای استفاده از تلفن به خانه دوست، فامیل و همسایه خود میرفتند، همچون خاطرهای شیرین اما دور در ذهن نسلی که آن روزها را تجربه کرده، جا خوش کرده است. صحبت درباره برند صاحب نام شرکت خدمات ارتباطی است که این روزها خدمات افتخار برانگیزی ارائه میکند؛ «رایتل» که تحریمهای مضاعف و پاندمی کرونا هم نتوانسته ارائه خدمات آن را متوقف کند.