محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱ شهريور

معاون وزیر علوم اعلام کرد که به‌منظور پاسخگویی الکترونیک به استعلام دستگاه‌های اجرایی و سرویس صدور گواهی اشتغال به تحصیل، سرویس استعلام مدرک تحصیلی راه‌اندازی شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۱ مرداد

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر ارتباطات با بیان اینکه ارسال مرسولات پست حتی با لغو برخی از پروازهای خارجی در دوران شیوع کرونا قطع نشد، گفت: با شیوع کرونا بسیاری از کشورها تعطیل شدند و برخی از آن‌ها تبادل پستی خود را قطع کردند؛ اما در ایران کار را جلو بردیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۱ مرداد

به گزارش پیوست، مدیرعامل شرکت مدیریت ثروت ستارگان به عنوان شرکت تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه فین‌تک، معتقد است که فین‌تک‌های حوزه مدیریت سرمایه (wealthtech) و کسب و کارهای فعال در حوزه وام‌دهی در مقایسه با سایر فین‌تک‌ها طی ۳ ماهه گذشته بیشترین رشد را تجربه کرده‌اند و پیش‌بینی می‌کند طی سه ماه آینده نیز با توجه به وضعیت بازار فین‌تک‌های حوزه وام‌دهی همچنان رشد بهتری در مقایسه با سایر حوزه‌های فین‌تک تجربه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۱ مرداد

به گزارش پیوست، توسعه دیتاسنتر در ایران با وجود رشد اطلاعات به دنبال افزایش استفاده از خدمات بر بستر اینترنت همیشه با اما و اگرهای فراوانی همراه بوده است. مشکلات توسعه این صنعت در کشور بی‌شمار است که یکی از این مشکلات بالا بودن هزینه برق مصرفی برای شرکت‌های فعال در حوزه دیتاسنتر است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

به گزارش ایلنا، مدیرکل دفتر امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای اجرای تصویب‌نامه مورخ 99/4/15 هیئت محترم وزیران به ‌منظور تعیین تکلیف وضعیت دستگاه‌های استخراج رمزارز موجود در کشور، امکان ثبت مشخصات هویتی و نیز تعداد، نوع و مدل دستگاه‌های ماینر از تاریخ 27 مردادماه در سامانه بهین‌یاب فراهم شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با مدیرعامل ایرانسل دیدار کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، روز گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری دیدار کرد و در این جلسه در خصوص مطالبات گذشته باشگاه استقلال از برخی اپراتورها سخن به میان آمد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با اشاره به پوشش ۹۰ درصدی همراه اول در جاده های این استان گفت: از 2166 کیلومتر مسیر جاده ای در استان، 90 درصد مسیرهای اصلی و فرعی زیر پوشش آنتن دهی اپراتور همراه اول، 81 درصد ایرانسل و 60 درصد رایتل قرار دارند.

ادامه مطلب