محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۴ شهريور

به گزارش پیوست، پذیرش استارت‌آپ‌ها در بورس منتظر شکل‌گیری و نهایی شدن «بازار هدف» در فرابورس است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی با اعلام این خبر در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد: « مقدمات لازم برای تشکیل این بازار از خرداد ماه گذشته در فرابورس فراهم شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا چند هفته دیگر به ثمر خواهد رسید.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

به گزارش مهر، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد مرکز توسعه فناوری های نوظهور دیجیتال با هدف توسعه این فناوری ها در کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

به گزارش ایرنا، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ضمن تایید اینکه حوزه های بانکداری دیجیتال کمترین آسیب پذیری از کرونا را داشتند، گفت: ۵۰ درصد از صاحبان کسب و کارهای حوزه فاوا ابراز داشتند، چنانچه کرونا ۶ ماه دیگر ادامه یابد، چاره‌ای جز تعطیلی ندارند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

معاون وزیر ارتباطات شرایط دریافت تسهیلات برای اپلیکیشن های موبایلی را از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، اعلام کرد.
امیر ناظمی در اینستاگرم از اعطای بسته شماره یک تسهیلاتی از محل وام وجوه اداره‌شده ‎وزارت ارتباطات به اپلیکیشن‌های موبایلی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ شهريور

به گزارش دیجیاتو، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور عنوان کرد که ۷۰ درصد از فعالان حوزه فاوا وضعیت کسب‌وکارشان در دوران کرونا بدتر شده است. در این نشست تاکید شد دولت باید از استارتاپ‌ها کار بخواهد و به جای اعطای وام، مشکل کمبود تقاضا برای خدمات را حل کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲ شهريور

وانگ یی، وزیر خارجه چین با لوئیگی دی مایو، همتای ایتالیایی خود روز سه شنبه در رم دیدار خواهند کرد تا درمورد تنش ها بر سر همکاری با هواوی، این غول مخابراتی چینی مذاکره کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲ شهريور

به گزارش مهر، نتیجه نظرسنجی وزیر ارتباطات از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره آموزش مجازی نشان می دهد که هزینه اینترنت نسبت به کیفیت خدمات، چالش مهمتری برای کاربران محسوب می شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱ شهريور

مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: درگاه ملی مجوزهای کشور، باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر شده است.

ادامه مطلب