محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ شهريور

بانک مرکزی ضوابط صدور کیف الکترونیک پول را تحت عنوان «ضوابط فعالیت مؤسسات اعتباری و راهبران کیف الکترونیک پول در نظام پرداخت کشور» را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ شهريور

رییس پژوهشکده رانشگرهای فضایی تبریز گفت: ایستگاه زمینی رصد ماهواره‌های ناهید ۲ و پارس ۱ که در تبریز در حال راه‌اندازی و تکمیل است تا ۱۰ روز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ شهريور

به گزارش پیوست، دیجی‌پی به عنوان یکی از فینتک‌های فعال کشور، در همکاری با بانک کارآفرین توانسته به عنوان بازوی اجرایی این بانک در پذیره‌نویسی دور دوم خرید و فروش سهام دولت از طریق صندوق دارا دوم (پالایشی یکم) انتخاب شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ شهريور

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه معماری شبکه ملی اطلاعات در حال نهایی شدن است، گفت: بر اساس این طرح سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد کل کشور باید به ۱۰ درصد برسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ شهريور

از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
رویداد مجازی (وبینار) نیازهای فناورانه حوزه امنیت فناوری اطلاعات به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه با محوریت "امنیت در اپراتورها"، "بانک‌ها"، "فضای مجازی"، "شبکه‌های کنترل صنعتی" و "بلاکچین" برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۰ شهريور

بر اساس تصمیم کمیته تخصصی هیئت مقررات‌زدایی فعالیت اسنپ‌دکتر بلامانع اعلام شده و این اپلیکیشن مجاز است با همکاری آزمایشگاه‌های فیزیکی، نقش تسهیل‌گری را در انجام آزمایش‌های کرونا داشته باشد و اقدام به انجام تست کرونا کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۹ شهريور

یک تیم استارت آپی در صدد برآمدند تا سیستمی در بستر نرم افزار - سخت افزار طراحی کنند که در ناوگان حمل و نقل عمومی دسترسی به اینترنت راحت‌تر صورت گیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۸ شهريور

مهم‌ترین عنصر در ارزیابی اعتبار هر فروشگاه اینترنتی، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است و البته خریداران نیز باید با جست‌وجو در فهرست وب‌سایت‌های مورد تایید، از صحت «نماد اعتماد الکترونیکی» به نمایش درآمده در وب‌سایت‌ها اطمینان حاصل کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند