محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ شهريور

اسپید، سامانه پخش و توزیع هوشمند مرسولات، با امضای تفاهم‌نامه‌ای تحت پوشش بیمه مسئولیت حرفه‌ای شرکت بیمه سامان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اسپید، با توجه به افزایش خریدهای آنلاین، فعالیت سامانه‌های حمل ونقلی نیز افزایش یافته و به تبع آن ریسک فعالیت در این حوزه هم بیشتر شده است. به همین خاطر سامانه اسپید، با عقد تفاهم‌نامه‌ای با بیمه سامان، مسئولیت حرفه‌ای سفیران خود را در قبال خسارت‌های احتمالی، بیمه کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۳ شهريور

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه خدمات دستگاه‌های دولتی و خصوصی متناسب با رتبه‌بندی به دفاتر واگذار می شود،گفت: ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان تا ۲۵ شهریورماه تمدید شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۳ شهريور

به گزارش پیوست، دو هفته دیگر فرصت مهاجرت پرداخت‌یارها به مدل پرداخت‌یاری به اتمام می‌رسد. طبق اعلام شاپرک تمامی ۱۲۰ شرکتی که موفق به امضای تفاهم‌نامه پرداخت‌یاری شده‌اند باید تا ۵ مهرماه به صورت کامل به مدل کامل پرداخت‌یاری مهاجرت کنند. هر چند که ۲ سال از اعلام چارچوب‌ها به شرکت‌های پرداخت‌یاری می‌گذرد؛ اما به نظر می‌رسد که هنوز بسیاری از پرداخت‌یارها آمادگی لازم برای اجرای مدل کامل پرداخت‌یاری و مهاجرت به آن سمت را ندارند. با تمام اینها رگولاتور این‌بار اعلام کرده است که دیگر زمان مهاجرت رسیده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۳ شهريور

های‌وب پس از مصوبه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درخصوص تمدید زمانی و ارتقای پروانه فعالیتش از FWA به 5G و ارایه سرویس موبایل با فناوری های TD-LTE درخواست توقف نماد معاملاتی اش در بورس را داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ شهريور

معاون وزیر و سرپرست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد که این سازمان مطالعات برای تولید گوشی های هوشمند تلفن همراه به صورت قطعات منفصله اعم از SKD و CKD، از طریق به همرسانی فعالان داخلی با شرکای آسیایی توانمند را آغاز کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۱ شهريور

به گزارش مهر، والدین، دانش‌آموزان و معلمان از طریق اینترنت رایگان رایتل می‌توانند از اپلیکیشن شاد، بهره‌مند شوند.
همچنین دانشجویان می‌توانند از طرح دانشجو که پیش از این توسط رایتل ارایه شده‌بود، بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور

نایب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اساسنامه ایجاد «شرکت ترانزیت پهنای باند» در کمیسیون اقتصادی دولت در دست بررسی است تا تجارت ترانزیت پهنای باند ایران به کشورهای خارجی تسریع شود.

ادامه مطلب