محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ شهريور

مدیرعامل رایتل از ارتقای تعداد زیادی از سایت های این اپراتور در شهر تهران به نسل ۴.۵ خبر داد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یاسر رضاخواه افزود: در این نسل مشترکین رایتل می توانند سرعت های بالای اینترنت را تجربه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ شهريور

خرید امتیاز گذرنامه (پاسپورت) برای رجیستر کردن تلفن‌همراه در ماه‌های اخیر، رونق زیادی داشته به طوری که در برخی موارد به پنج میلیون تومان نیز رسیده است، اما با توجه به نزدیک شدن به اول مهرماه و با آغاز ممنوعیت ثبت تلفن‌همراه به صورت غیر حضوری، بازار این سوءاستفاده تا مدتی کساد خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۹ شهريور

به گزارش پیوست، پیاده‌سازی امضای دیجیتالی از سوی بانک ملی ایران با همکاری شرکت اعتماد هوشمند آینده به عنوان مرکز میانی ارائه دهنده این خدمات قفل چند ساله احراز هویت از طریق امضای دیجیتالی را در نظام بانکی کشور گشود و حال می‌توان امیدوار بود تا در ماه‌های آتی سایر بانک‌ها نیز با پیاده‌سازی امضای دیجیتال در زیرمجموعه خود امکان احرازهویت غیر حضوری و ارائه سرویس‌های غیرحضوری را در زیرمجموعه خود فراهم کنند. عضوهیات مدیره بانک ملی ایران پس از اجرایی شدن امضای دیجیتال در زیرمجموعه این بانک نوید از ایجاد شعبه تمام دیجیتالی تا چند ماه آینده را می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۸ شهريور

میزان گوشی تلفن همراه ترخیص شده ازگمرک، از ابتدای سال 99 تا تاریخ 25 شهریورماه 4میلیون و 451 هزار و 763 دستگاه بود که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد 42 درصدی از لحاظ تعداد را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ شهريور

مدیران ارتباطی ایران و عمان بر گسترش روابط دوجانبه دو کشور در راستای بهره برداری از ظرفیت های مخابراتی آبهای جنوب تاکید کردند.
به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، سجاد بنابی نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با سهیل نادر مدیرعامل اپراتور مخابراتی عمانتل (omantel) در راستای گسترش روابط دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد با تلاش کارشناسان وزارت دفاع و شرکت ارتباطات زیرساخت، کشورمان در اجرای فیبر نوری دریایی به خودکفایی رسیدیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش مهر، پژوهشگاه فضایی ایران از برگزاری رویداد هفته‌ جهانی فضا، با شعار «ماهواره‌ها زندگی را بهتر می‌کنند» از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۹۹ خبر داد.
به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، هفته‌ جهانی فضا، بزرگترین رویداد فضایی در جهان است که توسط سازمان ملل برای ترویج اهمیت فضا به صورت سالانه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

نماد معاملاتی های وب در بازار بورس اوراق بهادار باتوجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط این شرکت حداکثر به مدت دو روز کاری متوقف شد.

ادامه مطلب