محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

به گزارش پیوست، انتخابات اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان صنفی رایانه‌ای استان تهران ۶ مهرماه برگزار شد و دراین انتخابات اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال تعیین شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران طی یک دوره زمانی یک ساله ۱۸ درصد افزایش یافتند.
به گزارش پیوست طبق گزارش سالانه تجارت الکترونیکی این میزان رشد از ژانویه ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ روی داده است در همین دوره زمانی ۷ میلیون کاربر جدید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

معاون طرح و برنامه وزیر صمت در اولین صبحانه بیستونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که وزارت صنعت‌، معدن و تجارت شرکت‌های بزرگ صنعتی و توانمند را مکلف کرده تا با استارت‌آپ‌ها همکاری کنند.
به گزارش پیوست، اولین صبحانه بیستونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور صبح امروز (۸ مهرماه) با حضور سعید زرندی، معاون طرح و برنامه وزیر صمت، باقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، رسول سرائیان دبیرکل این سازمان ، فعالان حوزه فاوا و صنعت و با حضور ویدیو کنفرانسی مدیران سازمان‌های نظام صنفی چند استان برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

به گزارش ایلنا، برات قبادیان درحاشیه نشست با معاون استاندار آذربایجان شرقی و درگفت و گو با شاتا افزود : سال های گذشته نیز در این نمایشگاه شرکت کردیم و حتی سال قبل شخص وزیر صمت نیز حضور یافت اما سالهای قبل به این شکل پر رنگ نبوده چرا که امسال بخش هایی مثل نهضت ساخت داخل یا حمایت از تولیدات داخلی و کالاهای ایرانی و حمایت از ساخت داخل و بومی سازی فناوری که همه در راستای اهداف ماست به این نمایشگاه افزوده شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

به نوشته‌ی روزنامه ایران، این روزها خبر کلاهبرداری با سرویس ارزش افزوده از مردم همچنان داغ است. کلاهبرداری که به گفته وزیر ارتباطات تنها جیب مردم را خالی می‌کند. از این‌رو آذری جهرمی در آخرین اظهارنظر درخصوص کلاهبرداری از طریق ارزش افزوده (وَس) اعلام کرد: نه تنها پایان وَس و دزدی‌های ارزش‌افزوده بلکه 5هزار میلیارد تومانی را هم در واگذاری مخابرات از مال مردم- که تکلیفش معلوم نیست- پیگیری می‌کنم. در پی اعلام این اظهارنظرما ضمن بررسی بحث دزدی از طریق سرویس ارزش افزوده‌ها به سراغ چند نماینده مجلس رفتیم و نظر آنان را درباره پیگیری حق‌الناس از سوی وزیر ارتباطات جویا شدیم. همچنین این سؤال را با نمایندگان مطرح کردیم که آنان درباره احقاق حقوق از دست رفته مردم چه اقدام مؤثری می‌توانند انجام دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

طی احکام جداگانه ای از سوی یزدانیان رئیس پژوهشگاه، محمدرضا فرنقی زاد به سمت مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، سیداسماعیل میرزاد به سمت مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهدی نساجیان مقدم به سمت مشاور رئیس پژوهشگاه در امور اجرایی منصوب گردیدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

به گزارش دنیای اقتصاد، آمار نشان می‌دهد نرخ کاربران اینترنت در ایران در سال ۹۶ حدود ۶۴ درصد بوده که این رقم با یک رشد ۴/ ۹ درصدی در سال ۱۳۹۷ به ۷۰ درصد رسید. این در حالی است که در ایران، ۴۷ میلیون کاربر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این عدد نمایانگر نفوذ ۵۷ درصدی این شبکه‌ها در میان مردم ایران است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۸ مهر

رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به صحبت‌های مینا مهرنوش که روز گذشته از مدیرعاملی رایتل استعفا کرد، گفت: مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه‌ای مدیران در حوزه ICT با مشارکت نماینده بخش خصوصی، اجماع نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی، مراجع امنیتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دیگر نهادهای مرتبط به عنوان اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده و هیچ شتاب‌زدگی برای برکناری یک نفر در کار نبوده است.

ادامه مطلب