محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: یکی از موضوعاتی که در شرکت پست دنبال می‌شود موضوع نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل است به همین دلیل با ارائه تسهیلات به توزیع‌کنندگان، این امکان را ایجاد کردیم تا به صورت اقساط از موتورهای نو بهره مند شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ را در میان دستگاه ها ی اجرایی کشور کسب کند.
همزمان با گرامیداشت هفته دولت در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ طی مراسمی که با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور و مقامات بلند پایه کشور با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد در محل سالن اجلاس سران برگزار شد ، مهندس فتاحی معاون وزیر ،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت لوح تقدیر این جشنواره را از رئیس جمهور دریافت کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

به گزارش مهر، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امسال سال دومی است که تهران به دلیل مراکز دانشگاهی، پژوهشگاهی و دسترسی به نیروهای انسانی جزو ۵۰ شهر فناور دنیا شناخته شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

به گزارش دیجیاتو، این روزها اگر قصد تمدید اینترنت ADSL خانگی خود را داشته باشید و اگر از کاربران پر مصرفی باشید که بسته‌های ماهانه با حجم‌های بالا را خریداری می‌کردید، احتمالا با یک نکته عجیب مواجه می‌شوید: کاهش شدید حجم بسته‌های ماهیانه. با نگاهی به جدول تعرفه‌های برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به نظر می‌رسد که این شرکت‌ها با رعایت مفاد مصوبه ۲۶۶ رگولاتوری، حجم بسته‌های ماهیانه خود را کاهش داده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

سامانه سنجش کیفیت شاخص‌های شبکه ملی اطلاعات با نام «فرادید» با هزینه ۶۱ میلیارد ریال و با هدف رصد کیفیت خدمات ارتباطی مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

به گزارش پیوست، اواخر هفته گذشته تصاویر ماهواره‌ای از انفجاری در یکی از پایگاه‌های فضایی ایران در رسانه‌های آمریکایی منتشر شد که خبر از شکست دیگر از پرتاب ماهواره‌ای کشور می‌داد. بلافاصله بعد از این خبر‌ها وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که ماهواره ناهید حالش خوب است و از خبرنگاران دعوت کرد تا از محل آماده‌سازی این ماهواره بازدید کنند. در نهایت نیز ۹ شهریور پژوهشگاه فضایی کشور میزبان وزیر ارتباطات و خبرنگاران بود تا نشان دهد این ماهواره در آزمایشگاه این پژوهشگاه در حال آماده‌سازی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

جلسه شورای هماهنگی معاونان توسعه مدیریت ،هماهنگی و امور پشتیبانی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت و معاونین توسعه منابع شرکتها و سازمانهای تابعه، هفتم مهر ماه سال جاری در این شرکت برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

امکان تبدیل شرکت‌های دانش‌بنیان از حالت شرکت با مسئولیت محدود به شرکت سهامی فراهم شد.
به گزارش پیوست، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با امضای صورت‌جلسه‌ای با سازمان ثبت شرکت‌ها، راهکار مشخصی برای تبدیل شرکت‌های دانش‌بنیان با مسئولیت محدود به شرکت سهامی پیش‌بینی کردند.

ادامه مطلب