محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به برنامه های در حال اجرا برای تثبیت سوددهی شعب پست بانک ایران گفت: اهداف کمی این بانک در چهار محور ترسیم و به شعب این بانک ابلاغ شد که با هدف بهبود امور و دریافت بازخوردهای مناسب در حال اجرا است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به گزارش فارس، موسی بایف فضانورد گفت: ایجاد زیرساخت فضایی نیاز به سرمایه گذاری عظیمی دارد، اما ایران دانشمندان پرتلاشی دارد و می‌تواند جایگاه‌ بالاتری در این حوزه داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به گزارش پیوست، جلسه شکایت چلیوری از اسنپ فود با موضوع ایجاد انحصار در بازار سفارش آنلاین غذا در شورای رقابت با حضور تمام اعضا و طرفین دعوی برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به گزارش پیوست، رئیس شبکه فن بازار ملی ایران نبود تعریف واحد از شهر هوشمند را معضل اساسی اجرای هوشمندسازی شهری در کشور دانست.
به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند، میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، یکی از موانع اصلی برای هوشمند سازی در کشور را نبود تعریف واحد و صحیح از شهر هوشمند دانست و گفت: «من بارها در جلسات و سمینارهای مختلفی که مقامات مدیریت شهری در آن حضور داشتند مشاهده کرده‌ام که تعاریف متنوع و متفاوتی از شهر هوشمند ارائه شده است. در برخی موارد شهر هوشمند را با دولت الکترونیکی اشتباه می‌گیرند و در بعضی موارد شهر هوشمند را با مفاهیمی همچون مکانیزه کردن خدمات شهری برابر می‌دانند؛ در حالی که این چنین نیست.»

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به گزارش گروه بنگاه‌ها، مدیران‌عامل و نمایندگان یازده شرکت بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات گردهم آمدند تا راه‌های کمک به ایجاد رونق اقتصادی از طریق توجه بیشتر به توانمندی‌های این حوزه را بررسی کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۳ مهر

رئیس پژوهشگاه ICT در مراسم معارفه مدیران جدید پژوهشگاه از تلاش بی وقفه مجموعه مدیریت به منظور کسب رتبه نخست ارزیابی در وزارت ارتباطات خبر داد.
مراسم معارفه سه تن از مدیران پژوهشگاه ICT در محل این پژوهشگاه برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۳ مهر

رئیس تضمین ماهواره پیام دانشگاه امیرکبیر با اشاره به طراحی، ساخت و سقوط این ماهواره، گفت: ماهواره پیام در طول سه دقیقه در مدار باقی ماند و در این مدت داده‌های تله متری خود را به ایستگاه زمینی ارسال کرده بود.

ادامه مطلب