محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پست ما باید مصداق توسعه فناوری باشد و از فناوری‌های جدید و به‌روز استفاده کند، گفت: دنیا برای انتقال بسته‌های پستی به سمت تکنولوژی رفته و از شیوه‌های جدید برای انتقال استفاده می‌کند، بنابراین لازم است فرآیند مکانیزه‌سازی مبادلات را به میزان اعتبارات و توانی که دارید، آغاز کنید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

در پی انتشار خبری با عنوان «احتمال رفع فیلتر تلگرام» به نقل از دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به اطلاع می رساند، این خبر جعلی و ساختگی بوده و هیچ گونه مکاتبه ای با رئیس محترم قوه قضائیه صورت نگرفته بنابراین صحت ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

نخستین جلسه نیازسنجی ابررایانه در کشور در حالی برگزار شد که مسئولان و صاحبنظران این حوزه بر لزوم شناسایی نقطه نظرات بازیگران صنعت ابررایانه با هدف تولید محصول تاکید کردند.
نخستین جلسه نیازسنجی ابررایانه در کشور با حضور دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ICT، دکتر احمد معتمدی مشاور وزیر ارتباطات در امور علمی و عضو شورای راهبری این وزارت در دولت، دکتر رسول سرائیان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و جمعی از فعالان و متخصصان بخش خصوصی در حوزه ابررایانه در محل پژوهشگاه برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

سرویس‌های هوشمند شهرسازی رونمایی شدند و در حال حاضر قابلیت استعلام طرح تفصیلی، نمایش اطلاعات شهرسازی و استعلام آخرین وضعیت پرونده شهرسازی برای شهروندان امکان‌پذیر است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش پیوست، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی روز گذشته (۱۶ مهرماه) از شرکت شاپرک بازدید و در جریان اقدامات، دستاوردها و برنامه‌های این شرکت قرار گرفت. مهران محرمیان در این بازدید اقدامات و زیرساخت‌های ایجاد شده در شاپرک،دیتاسنتر و مرکز امنیت شاپرک را بی‌نظیر توصیف کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

اسنپ‌تریپ، پلتفرم رزرو هتل و خرید بلیت اعلام می‌کند که تیم مدیریتی این سرویس با تغییراتی همراه شده است. به گزارش پیوست، بر این اساس امیرعلی مهاجر مدیر بخش هتل اسنپ‌تریپ از این شرکت جدا خواهد شد. با این اتفاق هم «مارک کلیفت» که پیشتر نیز به عنوان مدیرکل اجرایی (CEO) شرکت حضور داشت، راهبری اسنپ‌تریپ را به عهده خواهد داشت. همچنین این شرکت اعلام می‌کند همزمان با گسترش خدمات اسنپ‌تریپ این سرویس در نظر دارد نیروهای جدیدی نیز به این سرویس اضافه کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش پیوست، گام اول برای شفاف‌سازی ارائه خدمات ارزش افزوده در کشور برداشته شد. وزیر ارتباطات در توئیتی اعلام کرد که در راستای وعده‌ نظام‌مند کردن ارائه خدمات ارزش‌افزوده، اپراتورها را ملزم کرده که در یک هفته به مشترکانشان اعلام کنند که در سه سال گذشته چه مبلغی از جیب آنها بابت خدمات VAS و به حساب چه شرکت‌هایی واریز شده است. همچنین در همین زمینه معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد که اپراتورها باید با سازوکار مشخص زیان‌های مردم به دلیل عضویت بدون اطلاع آنها در سرویس‌های خدمات ارزش افزوده را بپردازند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش پیوست، یک سال بعد از تغییر مدیرعامل ایرانیان‌نت، مجری اتصال منازل به فیبرنوری و انتخاب لطف‌الله سبوحی به عنوان مدیرعامل این شرکت حالا خبر می‌رسد که با تغییر در ترکیب سهامداران ایرانیان‌نت، ترکیب هیات مدیره این شرکت نیز با تغییراتی همراه شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند