محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران گفت: اولین اپراتور خصوصی پست کشور در نظر دارد فعالان پستی را از سراسر کشور دور هم جمع کند تا آن ها بتوانند در یک فضای تعاملی کم و کاستی های خود را بپوشانند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

به گزارش پیوست، بانک رفاه کارگران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه زیرساخت‌های صندوق سرمایه‌گذاری و ایجاد شتاب دهنده در رویداد رفاتک چلنج امضا کردند. مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این رویداد اعلام کرد این تفاهم نامه قرار است باعث تسهیل فعالیت استارت آپ‌ها از نظر مالی و رگولاتوری شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دامنه کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده بسیار گسترده است و ما تنها در یک پرونده ۳۳ میلیارد که کلاهبرداری شده بود را به مردم برگرداندیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

به گزارش پیوست، دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در نامه‌ای به وزیر ارتباطات اعلام کرده مخالف شکل و ساختار و ماهیت آیین‌نامه‌ شهرهوشمند است که برای مدیریت استارت‌آپ‌ها و مدیریت شهری است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

بر اساس برآوردهای انجام شده سالانه بین ۵/۳ تا ۶ میلیارد مرسوله پستی در کشور جابجا می‌شود که از میان آنها فقط ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون مرسوله از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توزیع می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

وزیر ارتباطات در حاشیه رونمایی از اولین اپراتور پستی کشور با اشاره به این که کلاهبرداران حوزه ارزش افزوده در حال دوقطبی‌سازی جامعه هستند، گفت: آن‌ها به بهانه سفر زیارتی، اینترنت رایگان، کمک به امور خیریه و مسائل غیراخلاقی، مشترک را اغوا می‌کنند. پشت هر ناهنجاری پول است، این پول از کجا می‌آید؟ از راه‌هایی مانند همین ارزش‌افزوده.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

گزارش ارز دیجیتال، یک عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است تعلل در تصمیم‌گیری درباره ارزهای دیجیتال (بیت کوین) باعث شده فرصت نقش‌آفرینی در این عرصه از ایران گرفته شود و دیگر کشورهای منطقه در حال جذب استخراج‌کنندگان بیت کوین هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۱ مهر

به گزارش مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در یکصدمین جلسه کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی گفت: مساله محتوا در فضای مجازی کشور فقط تولید نیست بلکه برخلاف فضای حقیقی تولید محتوا در این فضا با توجه به جهانی بودن مخاطبان باید با نگاه سیستمی، زنجیره ارزشی و تعاملی صورت گیرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند