محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۶ مهر

معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی بر اهمیت فعالیت بخش خصوصی در فضای مجازی برای پیشرفت کشور در این حوزه تاکید کرد.
دکتر عباس آسوشه – معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) با بیان این مطلب افزود: هماهنگی، تصمیم سازی و مواجهه فعال، هوشمندانه و نوآورانه در فضای مجازی از وظایف مرکز ملی فضای مجازی است که این مهم با همکاری فعالان این حوزه در بخش خصوصی محقق خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۶ مهر

طبق ارزیابی مرحله سوم شورای فناوری اطلاعات، افزایش میزان الکترونیکی شدن خدمات الکترونیکی دولت به ۴۰ درصد خدمات ارتقا یافته است.
مهم‌ترین محورهای عملکرد دولت یازدهم و دوره دو ساله‌ی دوازدهم (از سال ۹۲ تا ۹۸) اعلام و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه و منتشر شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۶ مهر

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و سرپرست اداره‌کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در احکام جداگانه‌ای منصوب شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۶ مهر

وزیر ارتباطات در آیین رونمایی از اولین اپراتور خصوصی پست کشور گفت: امیدوارم پست اول که امروز متولد شد و فعالیت خود را آغاز کرد، در رقابت با پست دولتی خدماتی در شان مردم ارائه دهد و بداند اگر رضایت مردم را جلب کند، به درآمد خوبی دست خواهد یافت.
محمدجواد آذری جهرمی در جمع فعالان پستی، نمایندگان مجلس و مدیران حوزه فناوری گفت: شنیدم که مدیرعامل اپراتور خصوصی پست در روز تولد این خدمت می‌گوید ما نمی‌خواهیم با پست رقابت کنیم. اتفاقا باید از همین روز اول کُری بخوانید که شرکت پست! می‌خواهم بازارت را بگیرم و خدمت بهتر به مردم بدهم. این اصلا ترس و نگرانی ندارد. این اپراتور به دنیا آمده تا خدمات‌دهی به مردم را به دست خودشان بسپارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

به گزارش ایلنا، اسماعیل رادکانی درباره ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین، گفت: ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین امسال به نسبت سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی (۱.۵) برابری داشته است.
رادکانی درباره مشترکین رومر (دارندگان سیم کارت ایرانی در عراق) نیز افزود: میزان پیامک‌های ارسالی از ایران به زوار ایرانی داخل عراق نیز رشدی ۱۵۰ درصدی (۱.۵) برابری را نشان می‌دهد. تعداد مشترکان رومر دیتا نیز نسبت به اربعین سال گذشته به میزان ۱۴۰ درصدی (۱.۴) برابری افزایش داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال کسب رتبه برتر در پانزدهمین جشنواره ملی شهید رجایی، از همکاران پژوهشگاه ها، شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت تقدیر و تشکر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

به گزارش پیوست، چیلیوری سرویس آنلاین غذا توانست بعد از گذشته تقریبا ۶ ماه از ثبت شکایتش در شورای رقابت با موضوع ایجاد انحصار در بازار سفارش آنلاین غذا علیه اسنپ‌فود، رای مثبت اعضای این شورا را کسب و برنده این پرونده شکایت شود.
به مناسبت همین پیروزی‌ هم تیم چیلیوری با برگزاری یک نشست خبری ضمن ارائه توضیحاتی از روند شکایت‌شان علیه اسنپ‌فود در شورای رقابت، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۵ مهر

مدیرکل پست استان زنجان گفت: این شرکت در راستای تکمیل زنجیره ارزش در کسب و کارها طرح جدیدی با عنوان «ستاپ» آغاز کرده است.
رضا حمیدپور اظهار کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ رویکرد جدید در ایجاد زیرساخت‌های کسب و کار، با تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد خود و با اشتراک‌گذاری آن‌ها به توسعه و تکمیل زنجیره ارزش کمک می‌کند و با کمک بخش خصوصی و اتخاذ سیاست مشارکت و حمایت به جای رقابت به بازآفرینی این نقش در جامعه بپردازد.

ادامه مطلب