محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

نشست خبری سیزدهمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل در کشور، با حضور مدیرعامل ایرانسل و اصحاب رسانه برگزار شد.
مدیرعامل اپراتور دوم، با اشاره به ورود ایرانسل به عنوان اپراتور به عرصه ارتباطات کشور بیان کرد: روزی که ایرانسل وارد عرصه شد، تلفن همراه یک کالای لوکس بود و پس از آن بود که به یک کالای مصرفی تبدیل شد، شکل‌گیری ایرانسل به خاطر یک تجربه مشترک با سرمایه‌گذاری خارجی موفق باعث رفع انحصار، انتقال دانش فنی حوزه اپراتوری و کسب تجارب مفید برای توسعه سریع‌تر تکنولوژی و فناوری شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

به گزارش فارس، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازار سازی و ایجاد زیرساخت از طریق شتاب دهنده های صادراتی برای صادرات فناوری اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

مرکز پژوهش های مجلس با بررسی سرفصل های اصلی «قانون ملی فضا» در ۱۰ کشور توسعه یافته و در حال توسعه بر لزوم تدوین و تصویب یک قانون ملی فضایی جامع در کشور تاکید کرد.
دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی​ سرفصل های اصلی قانون ملی فضا در ۱۰ کشور توسعه یافته و در حال توسعه با تاکید بر حقوق فضای ماورای جو، پرداخت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر

اطلاعات رسیده به خبرنگار ایستنا، از تغییرات در ترکیب نمایندگان سهامدار عمده در هییت مدیره همراه اول خبر می دهد. جلسه هییت مدیره همراه اول در زمان ارسال این خبر در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش آی‌تی‌من، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه در توییت‌های جداگانه‌ای نسبت به عملکرد صدا و سیما اعتراض کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش ایلنا، در مراسم آغاز به کار پست اول که اولین اپراتور بخش خصوصی در این حوزه است، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادویویی اظهار داشت: حوزه پست مقوله‌ای است که متاسفانه در وزارت ارتباطات مظلوم واقع شده است و باعث شده که به طور جدی به آن پرداخته نشود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش ایلنا، در مراسم آغاز به کار اولین اپراتور پست بخش خصوصی افشین کلاهی رئیس کمیسیون ارتباطات و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران و استقبال از حضور بخش خصوصی در حوزه پست گفت: این حوزه‌ یکی از بخش‌هایی است که به درستی از ظرفیت‌های آن استفاده نشده است و اکنون که قرار است بخش خصوصی به عنوان رقیب در کنار دولت در آن فعالیت کند این بازار را جذاب می‌کند.

ادامه مطلب