محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲ آبان

به گزارش مهر، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات از رشد ۶.۴ درصدی بخش ICT در ایران خبر داد و این رشد را در شرایط سخت اقتصادی، نشان از توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.
به نقل از وزارت ارتباطات، ستار هاشمی با اشاره به وجود شرایط سخت اقتصادی در کشور گفت: با وجود این شرایط اقتصادی، در بخش ICT و IT شاهد رشد ۶.۴ درصدی بودیم که نشان می دهد توانمندی و امکان رقابت در کسب و کارهای این حوزه را در دنیا داریم و باید از این فرصت استفاده بهینه کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

به گزارش دیجیاتو، بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال در حالی آغاز به کار کرد که معاون وزیر کار تاکید دارد تاکنون چنین نهاد مشابهی در ایران وجود نداشته و این اولین نهاد «خصوصی-عمومی» است که در ایران آغاز به کار کرده تا بتواند حوزه تولید محتوا در کشور را به جایگاه غنی برساند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

به گزارش پیوست، نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی با هدف لزوم حمایت از کالای ایرانی و همچنین با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، با حضور مدیران ایرانسل، وزارت صنعت و معدن و تجارت و همچنین سندیکای مخابرات امروز (۳۰ مهر) در ساختمان مرکزی اپراتور دوم تلفن‌همراه افتتاح شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

به گزارش تسنیم، مشاور معاون علمی رئیس جمهور از معرفی ۲ هزار شرکت دانش‌بنیان برای برخورداری از معافیت مالیاتی خبر دارد.
پرویز کرمی ضمن اشاره به برخورداری شرکت‌های دانش بنیان از حمایت های مندرج در قانون گفت: این شرکت‌ها از انواع تسهیلات و مشاوره های تخصصی نیز برخوردارند، این بسته های حمایتی با این هدف تدوین شده‌اند تا این شرکت‌ها بتوانند با عبور از مشکلات، به ثبات در تولید دست یابند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

به گزارش پیوست، مدیرعامل شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» به عنوان رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران انتخاب شد.
اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در جلسه‌ای «سید حامد قنادپور» مدیرعامل شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» را به عنوان رئیس منتخب این کمیسیون به هیات مدیره سازمان معرفی کردند. در نهایت هم براساس گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران این انتخاب با اتفاق آرا به تصویب هیات مدیره رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ آبان

مجمع عمومی شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) برای بررسی کلیات بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ صبح امروز (چهارشنبه) با محوریت بهبود فضای کسب و کار، واگذاری فعالیت‌های به بخش خصوصی و ایجاد هاب صادرات و واردات در بخش ICT این شرکت در ساختمان کلاه فرنگی وزارت ارتباطات برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر

به گزارش زومیت، مدیرعامل ایرانسل در رویدادی که به‌مناسبت سیزدهمین سال فعالیت این اپراتور در حال برگزاری است، از سهم بازار ۴۳ درصدی این اپراتور در کشور خبر داد.

ادامه مطلب