محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات در مجمع عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بر شفاف سازی هزینه‌ها، پایداری درآمد و بر ضرورت ارائه دورنمای طرح تحول برنامه‌های شرکت ملی پست تاکید کرد.
مجمع عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور تمام اعضا با هدف بررسی برنامه بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۹ در ساختمان کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

صبح امروز سامانه هوشمند خدمات و مشاغل با هدف توسعه اشتغال و کاهش جمعیت بیکار و جویای کار راه اندازی شد؛ هدف اصلی عوامل این سامانه اشتغال حداکثری جامعه ۳ میلیون نفری بیکاران است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

به گزارش فارس، رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: یکی از طرح هایی که در این دانشکده در حال انجام است طرح آموزش مهارت مربیان در قالب طرح سربازی است و به دنبال این هستیم تا امسال 1500 نفر، در قالب این طرح یک مهارت را کسب کنند.
صادق عباسی شاهکوه رئیس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از طرح هایی که در این دانشکده در حال انجام است طرح آموزش مهارت مربیان در قالب طرح سربازی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

به نوشته‌ی روزنامه ایران، همایش ملی یک روزه «زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات» که به‌ تازگی در دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار شد. دراین همایش بعد از برگزاری مراسم اصلی که گزارش آن در روزنامه ایران چاپ شد، ۶ پنل در ارتباط با دسترسی آزاد به اطلاعات با عناوین مختلف برگزار شد که در این پنل‌ها تمام سخنرانان به یک اصل مهم تأکید کردند که با آزادسازی اطلاعات، شفافیت، استفاده از تکنولوژی‌های نوین، رعایت حقوق شهروندی و ... می‌توان در مسیر رشد قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

به نوشته‌ی روزنامه ایران، در این همایش پنل نخست با عنوان «شهروند الکترونیک؛ دولت الکترونیک» برگزار شد که نصرالله جهانگرد مشاور صندوق نوآوری و شکوفایی درباره دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک، امیرناظمی رئیس سازمان فناوری درباره محرمانه سازی؛ فرهنگ نظام بوروکراتیک امنیتی شده، محمدرضا ویژه عضو هیأت علمی دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی درباره دولت الکترونیک شرط لازم برای دسترسی به اطلاعات و نظارت مؤثر، محمدحسین ملک‌نژاد مسئول تیم فناوری شهروندی اندیشکده شفافیت برای ایران درباره فناوری شهروندی و محمدحسن مقدم فر مدیرعامل اپراتور شبکه علمی ایران (شعا) درباره دانشجوی الکترونیک سخنرانی کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ آبان

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد که با هدف‌گذاری‌های انجام‌شده با وجود تحریم‌های اعمال‌شده، صنعت فناوری اطلاعات نرخ رشد مثبتی داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ آبان

بخش ویژه تاکسی‌ها در اپلیکیشن تپ‌سی راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پیوست این بخش پس از امضای تفاهم‌نامه میان سازمان تاکسیرانی و تپ‌سی در اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی ایجاد می‌شود.
طبق توافق صورت گرفته میان سازمان تاکسیرانی و تپ‌سی در این بخش فقط رانندگان تاکسی مجاز به فعالیت در این بخش هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ آبان

معاون وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات لیست درگاه‌های فروش فیلترشکن و VPN را در خردادماه به مرکز ملی فضای مجازی و دادستانی ارائه کرده است.

ادامه مطلب