محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ آبان

به گزارش فارس، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: در پروژه پارس ۱ نیاز به ایستگاه دریافت تصویر داشتیم که هزینه‌ای بیش از سه میلیارد تومان داشت ولی دستگاه‌های اجرایی موجود، ایستگاهی را در یک منطقه مناسب دارند و ما از ظرفیت آنان استفاده کردیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، طی دو سه سال اخیر بحث تحول دیجیتال یا Digital transformation به یک بحث کلیدی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار تبدیل شده است. تحول دیجیتال به فرآیندی اطلاق می‌شود که طی آن تکنولوژی‌های دیجیتال، در تمام حوزه‌های صنعت کسب‌و‌‌کار یا تجارت اعمال می‌شوند. این فرآیند می‌تواند شیوه‌های خدمات رسانی کسب‌وکارها به مشتریان را از پایه تغییر دهد. تحول دیجیتال، جزو تغییرات فرهنگی نیز محسوب می‌شود و صاحبان کسب‌وکار را ملزم می‌کند تا دائما اوضاع خود را به چالش کشیده و مدام تحقیقات و آزمایش‌های مختلف انجام دهند تا نقاط ضعف خود رابه موقع پیدا کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

به گزارش فارس، رئیس پژوهشگاه هوافضا گفت: نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان به پژوهشگاه هوافضا برای اجرایی شدن برنامه‌های بین المللی سازی پرداخت شد اما به دلیل تحریم ها پرداخت اقساط بعدی به تعویق افتاد و هنوز خبری از پرداخت آنها نیست.
فتح الله امی رئیس پژوهشگاه هوافضا با اشاره به برنامه‌های این پژوهشگاه برای بین المللی شدن توضیح داد: یکی از مواردی که در این پژوهشگاه به جدیت دنبال می شود موضوع ارتقای پژوهشگاه هوافضا به سطح بین المللی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران با تاکید بر همگرایی و برنامه‌ریزی صحیح صف و ستاد در اجرای ماموریت‌های بانک اظهار کرد: عملکرد شش ماهه اول سال‌جاری نشان از دستیابی به ثبات و حرکت در مسیر صحیح حرکت برنامه‌های تدوین‌شده و نزدیک‌ شدن به سوددهی بانک است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان

به گزارش تسنیم، درحالی که با تشدید واردات موبایل از طریق رویه مسافری حقوق دولت به شدت تضییع می‌شد، با پیگیری‌های صورت گرفته از جمله لغو معافیت ۸۰ دلاری و همچنین افزایش تعرفه واردات تلفن همراه مسافری عملا جلوی تضییع حقوق دولت گرفته شد.
از اواخر سال گذشته با تشدید مشکلات واردات رسمی موبایل و هم چنین الزام به رجیستری گوشیهای وارداتی، موضع واردات موبایل از طریق رویه مسافری و سو استفاده از اسناد هویتی مسافران رونق گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی تکلیف تمامی سامانه‌های نظارتی دستگاه‌های اجرایی کشور و نحوه تعامل آنان با یکدیگر و از سویی وضعیت ابزارها و سامانه‌های پرداخت را مشخص کرد.
در آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ قانون مبارزه با پولشویی تمامی دستگاه‌های درگیر با این قانون موظف به اتصال سامانه‌های خود به یکدیگر و انتقال اطلاعات از طریق شبکه ملی اطلاعات با یکدیگر شده‌اند. همچنین دستگاه‌ها موظف شده‌اند تمامی اطلاعات را طی یک دوره زمانی حداکثر ۲ ساله از طریق سامانه‌های برخط انجام دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

مدیر عامل ایرانسل با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات مبنی بر بازگرداندن ۲۶ میلیاردتومان هزینه بسته‌های اینترنت زائران اربعین توسط اپراتورها که با نرخ آزاد محاسبه شده بود، گفت سهم آن‌ها ۳۰ درصد این مبلغ است.
از روزی که وزیر ارتباطات اعلام کرد میزان اینترنت آزادی که زوار کربلا استفاده کرده‌اند، توسط اپراتورها در قالب بسته محاسبه شود و ما به التفاوت آن به مشترکان برگردد، اپراتورها برای بررسی دست به کار شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ آبان

به گزارش دیجیاتو، در مراسم سیزده‌ سالگی راه‌اندازی شبکه موبایل ایرانسل، «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل جدید اپراتور دوم، در اولین نشست خبری خود، جدیدترین آمارها از وضعیت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و به خصوص گروه اسنپ به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا را منتشر کرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند