محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ آبان

وزیر ارتباطات به دنبال اقدام مشترک پژوهشگاه ICT با سازمان فناوری اطلاعات، بر جدیت پیگیری آن تاکید کرد.
پژوهشگاه ICT در اقدامی مشترک با سازمان فناوری اطلاعات ایران، مواردی مانند پیگیری و اجرایی شدن پروژه های مشترک را در راستای توسعه IT در کشور، مقرر کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ آبان

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات توضیحاتی در مورد گرانی مکالمات و اینترنت زائران اربعین در عراق ارائه کرد.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با حضور در برنامه پارک شهر رادیو تهران درباره چرایی گرانی مکالمه و اینترنت همراه در عراق گفت: اصل ماجرا این بود که از ۶ ماه گذشته مکالمات خوبی را با طرف عراقی داشتیم،امسال به شدت روی توسعه شبکه کار کرده بودند،چه در شهر نجف و چه در شهر کربلا. شبکه در هر زمانی که نیاز به ارتباط داشتیم،برقرار بود. شبکه خوش ساختی را درست کرده بودند، من از هیئت اتصالات عراق و اپراتورهای عراقی تشکر کنم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ آبان

سامانه ۱۱۸ از سال ۴۰ تاکنون پاسخگوی تماس مشتریان حقیقی و حقوقی است و روزانه ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تماس را از سراسر کشور پاسخ می‌دهد.
به گزارش میزان، سامانه ۱۱۸، یکی از پرکاربردترین شماره های سه رقمی کشور است که هر کدام از ما تا به حال حداقل یک بار از خدمات آن استفاده کرده ایم. اما اینکه این سامانه چیست و روزانه چند تماس گیرنده دارد و هنوز با وجود فراگیری اینترنت و امکان جستجو کردن شماره های مختلف در فضای مجازی، زنگ خور دارد یا خیر مجموعه سوالاتی بود که باعث شد به سراغ شرکت مخابرات ایران برویم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ آبان

گارانتی و خدمات پس از فروش، از امتیازهایی است که هنگام خرید، می‌تواند به خریداران برای انتخاب گوشی و شرکت فروشنده کمک کند و اگرچه ممکن است بیش‌تر گوشی‌ها در حال حاضر از گارانتی‌های معتبری برخوردار نباشند، اما ارائه خدمات پس از فروش، می‌تواند سطح رضایتمندی مصرف‌کننده را افزایش دهد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد شرکت‌های واردکننده بیش از پیش به دنبال آن هستند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ آبان

به گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت، معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه شاهد نشانه های روشنی از انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتال در کشور هستیم، گفت: زیرساخت‌های پایه‌ای مورد نیاز کسب و کارهای IT و استارتاپ‌ها فراهم می‌شود.

ادامه مطلب