محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه طرح وی پی ان قانونی در دست بررسی کمیته فیلترینگ است، گفت: دسترسی به اینترنت بدون فیلتر بنا بر مقتضیات شغلی و اجتماعی کاربران از دلایل اجرای این طرح است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر اشتراک‌گذاری داده‌ها در حوزه هوشمندسازی شهر اتفاق نیفتد، انحصار رخ می‌دهد و وضعیتی شبیه وضعیت شرکت‌های ارزش افزوده رقم زده خواهد شد، شرکت‌هایی که حتی یک نفر از مردم نام یک کدام از آن‌ها را نمی‌داند اما ادعا می‌کنند ۳۰ هزار شغل ایجاد کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

سازمان فناوری اطلاعات ایران شرایط اعزام استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال فناوری را به نمایشگاه «باکوتل» اعلام کرد.
استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نمایشگاه «باکوتل» کشور آذربایجان حاضر شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ آبان

به گزارش شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبیین ضرورت تسهیل استفاده تمام مشتریان اپراتورهای مختلف از درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات گفت: در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان پشتیبانی و استفاده مشتریان اپراتور ایرانسل را فراهم کرده و تمام مشتریان دارای شماره ایرانسل در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از این کد دستوری، کلیه خدمات در خصوص تلفن ثابت را دریافت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ آبان

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، محققان دانشگاه کالیفرنیا با الهام از نوعی ماهی به نام گیره ماهی یک بازوی رباتیک به شکل فنجان را تولید کرده اند که توان مکش بسیار زیادی دارد و می تواند اشیای مختلف را در ابعاد و اشکال گوناگون جذب کرده و از مکانی به مکان دیگر منتقل کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ آبان

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس توافق نامه صورت گرفته بین معاونت علمی و فناوری و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، کلیه شرکت های حائز شرایط از جمله شرکت های دانش بنیان ساکن روستاها و محدوده های تعیین شده، در صورتی که از شرایط لازم برخوردار باشند، مطابق قوانین و آیین نامه ها جهت اخذ تسهیلات روستایی معرفی می شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ آبان

به گزارش پیوست، مدیران حاضر در نمایشگاه اتوکام بیست و پنجم اصفهان به پتانسیل شرکت‌‌های نرم‌افزاری این استان برای تولید نرم‌افزارهای مالی و اتوماسیون اداری با توجه به حضور صنایع بزرگ در این استان تاکید کردند؛ رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کشور و رئیس سازمان فناوری اطلاعات هر دو در سخنان خود به مزیت شرکت‌های نرم‌افزاری این استان برای ارائه راهکارهای نرم‌افزاری به صنایع بزرگ اشاره کردند.

ادامه مطلب