محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

ایرانسل از «مین»، عقاب مسافر ایران که از روسیه سفر خود را آغاز کرده است، هزینه‌ای برای رومینگ بین‌الملل دریافت نخواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از تماس با تیم رومینگ اپراتور روسی «مگافون» و مسؤولان «شبکه تحقیق و حفاظت از پرندگان شکاری روسیه- RRRCN» و در راستای تحقق مسؤولیت‌های اجتماعی سازمانی در قبال محیط زیست، ایرانسل تعرفه رومینگ بینالمللی خود برای این پروژه را رایگان محاسبه می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش مهر، باتوجه به اینکه بر اساس قانون اپراتورهای موبایل موظف هستند بخشی از درآمد خود را به دولت اختصاص دهند پیش بینی می شود که با پایان «وس»، سهم دولت نیز از این درآمد کاهش یابد.
سالانه بخشی از بودجه کشور از طریق درآمد اپراتورهای تلفن همراه برای دولت تامین می‌شود از سوی دیگر بر اساس آنچه در پیش بینی بودجه 98 آمده است، وزارت ارتباطات از محل درآمد اپراتورها بالغ بر ۶۸ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال درآمد خواهد داشت که از این میزان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سهم ۹۳.۴ درصدی مبلغ ۶۴ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال و شرکت ارتباطات زیرساخت با سهم ۴.۲ درصدی مبلغ ۲ هزار و ۹۰۶ میلیارد ریال را در اختیار می گیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

ایرانسل، ماموت دیزل و ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته، تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای را در حوزه سامانه تماس اضطراری یا e-cell امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر دیروز ۱۲ آبان‌ماه ۱۳۹۸، تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی سامانه تماس اضطراری یا e-cell، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته و محمدرضا دزفولیان مدیرعامل شرکت ماموت دیزل، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و همزمان با برپایی نمایشگاه «لجستیک، پایانه‌ها و زنجیره تأمین» امضا شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش پیوست، شورای عالی فضای مجازی تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور را ملزم کرده تا هفته پایانی آذر ماه تکلیف تبادل اطلاعات خود به صورت الکترونیکی را مشخص کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش پیوست، اعضای اکوسیستم توسعه و طراحی وب با راه‌اندازی چالشی با عنوان چالش طراحی مجدد درگاه‌های پرداخت سعی کردند رویکرد جدیدی در طراحی صفحات اپلیکیشن‌های درگاه‌های پرداخت ایجاد کنند.
این چالش که بیشتر در توییتر و اینستاگرام با هشتگ درگاه_پرداخت فراگیر شد گروهی را به فکر بازطراحی درگاه‌های پرداخت بانک‌ها و همچنین اپلیکیشن‌های پرداخت انداخت و نام آن را طراحی کانسپچوآل درگاه‌های پرداخت گذاشتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مانور تست پایداری شبکه ملی اطلاعات همزمان با هفته پدافند غیرعامل در شرکت زیرساخت و لایه های مختلف خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

رزمایش پایداری شبکه ارتباطی استان تهران با حضور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های مخابرات منطقه تهران و قزوین برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

سرپرست مدیریت‌عامل رایتل با بیان اینکه با تکیه بر ایده‌ها و خلاقیت‌های نیروی انسانی کارآمد، راه‌کارهای برون رفت از فضای فعلی طراحی می‌شود و این اپراتور با سرعت به روزهای اوج خود باز‌می‌گردد، گفت: سال آینده را با افزایش درآمد رایتل و رضایتمندی مشتری پیش خواهیم برد.

ادامه مطلب