محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش ایلنا، سامانه اطلاع رسانی همتا در کانال اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) اعلام کرد: اخیرا پیامکی برای برخی افراد ارسال و از آنها خواسته شده جهت جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه، مبلغی را پرداخت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش ایسنا، از زمان شروع طرح " الزام استفاده از کارت سوخت شخصی" تاکنون، پیامک‌هایی با عناوین مختلف با موضوع کارت سوخت برای برخی از افراد ارسال می‌شود و متاسفانه کسانی که به این پیام‌ها روی خوش نشان دادند، طعمه کلاه‌برداران شده‌اند.
با شروع این طرح، عرصه برای جولان سواستفاده‌کنندگان باز شد و افراد فرصت‌طلب گام‌هایی را در این حوزه برداشته‌اند. درواقع فرایند کار این افراد اینگونه است که با ارسال پیامک‌هایی و دریافت اطلاعات کامل کارت بانکی شخص حساب فرد را به طور کامل خالی می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش فارس، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عمده همکاری ما با وزارت ارتباطات به GIS، پایش سطح کره زمین جمع آوری اطلاعات در حوزه کشاورزی و محیط زیست مربوط می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان از تدوین سرفصل های دروس رشته کارشناسی طراحی و تولید بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: اکنون مراحل تصویب این رشته در وزارت علوم در حال انجام است.
دکتر جواد راستی پیرامون فعالیتهای این مرکز گفت: نحوه فعالیت در این مرکز به این شکل است که ابتدا، تیمهای برخوردار از ایده برای کسب و کار، با مراجعه به مرکز، در قالب یک هسته فن آور، درخواست خود را ارائه می دهند که پس از بررسی و در صورت پذیرفته شدن ایده شان، بعنوان هسته فن آور و دوره پیش رشد، وارد مرکز و در ان مستقر می شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد با توجه به اعتراض زائران اربعین نسبت به هزینه‌های بالای اینترنت آزاد، احتمال محاسبه دیتای مصرفی به صورت بسته‌های اپراتورها وجود دارد.
در ایام اربعین حسینی، علاوه بر برنامه‌ریزی‌های وزارت ارتباطات برای تسهیل ارتباطات در کربلا به زائران، هر یک از اپراتورها نیز اقدامات ویژه‌ای مختص این ایام برای کاربران در نظر گرفته بودند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

وزیر ارتباطات از اپراتورها خواست مصارف اینترنت زوار اربعین را در قالب بسته محاسبه کنند.
محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: خدمت به زوار اربعین شرف ماست. دیشب با ۳۰ زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم، گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان تنظیم مقررات با بیان این که اپراتور‌ها برای تماس با کشور عراق در ایام اربعین تعرفه‌های ویژه گذاشته اند گفت: موارد تخلف از این تعرفه ها را از طریق سامانه ۱۹۵ به سازمان تنظیم مقررات گزارش بدهید.

ادامه مطلب