محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

حسین درخشان از استراتژیست‌های اپراتور پست اول گفت، سنگ بنای شبکه فراپست کسب و کار پایدار است و مهمترین چشم انداز این شبکه پایداری و حضور در قرن‌های آینده است.
درخشان در خصوص شکل‌گیری اپراتور پست اول گفت: شرکت تیپاکس ۶۰ سال سابقه در خدمات پستی کشور دارد. دو سال قبل این شرکت به عنوان اولین اپراتور خصوصی پست کشور انتخاب شد. آن زمان نیاز بود تصمیم‌گیری شود که شرکت تیپاکس را توسعه بدهیم یا نه و آیا شرکت‌های دیگری مانند تیپاکس ایجاد کنیم یا برخوردمان به شکل دیگری باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اپراتورها به طور قطع به دلیل نظارت عمومی به سمت تغییرات افزایش کیفیت ترغیب می‌شوند، گفت: گزارش کیفی‌سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده بررسی می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

به گزارش مهر، فراخوان شناسایی پلتفرم های برتر کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام شد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران برای حمایت از پلتفرم های کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات و شناسایی پلتفرم های برتر در حوزه های مختلف فراخوان منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

به گزارش تسنیم، معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت صدور مجوزهای فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتال در کشور گفت استفاده از ارز دیجیتال برای خریدهای خارجی آزاد است.
وی ادامه داد: درباره این صنعت چند موضوع از جمله ماینینگ (استخراج) و همچنین استفاده از آنها در شبکه پرداخت باید مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

به گزارش پیوست، درخواست ابطال مصوبه استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری شده رمزارزها از سوی تعدادی از فعالان حوزه ماینینگ به دیوان عدالت اداری ارائه شد.
در این دادخواست از دیوان عدالت اداری ابطال ۷ بند از مصوبه ماینینگ دولت خواسته شده است. طبق دادخواستی که به دیوان عدالت اداری ارائه شده، درخواست دهندگان خواستار ابطال بندهایی در مورد مالیات، قیمت برق و مدل فعالیت شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۳ مهر

به گزارش ایرنا، معاون فنی گمرک ایران از لغو معافیت ۸۰ دلاری واردات گوشی مسافری خبر داد و گفت: حقوق و عوارض ورودی تلفن همراه مسافری از این پس به جای ۴۲۰۰ تومان، با نرخ ارز سنا محاسبه می‌شود.
برای مبارزه با قاچاق بی‌رویه تلفن همراه به کشور، از خرداد ماه امسال رجیستری موبایل غیرمسافری لغو شد و از آن پس هر مسافر می‌توانست با پاسپورت و کد ملی خود، تنها یک گوشی را در سامانه گمرک ثبت کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۲ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با شیوه غط خصوصی سازی برای مخابرات یک فضای انحصاری به وجود آمد باید گفت که از زمان خصوصی‌سازی ما در حوز تلفن ثابت عقب‌گرد داشتیم چرا نباید از وضعیت کارشناسان و بازنشسته‌ها و کارگزاران روستایی مخابرات گفت که اکنون با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. آقایان وقت انتقاد سراغ وزیر می‌آیند اما در زمان قانون گذاری ما را فراموش می‌کنند.

ادامه مطلب