محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

انجمن فناوران زنجیره بلوک خواستار اصلاح دستورالعمل «صدور جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری برای استخراج رمزارز» از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت پیش از نهایی شدن و ابلاغ آن شده‌است.

به گزارش پیوست، این دستورالعمل هم‌اکنون تدوین و نهایی شده و برای ابلاغ و اجرایی شدن نیازمند امضای وزیراست. اعضای انجمن فناوران زنجیر بلوک طی نامه‌ای به وزیر صمت درخواست کرده‌اند که به فعالان این حوزه اجازه داده شود تا در محل استقرار واحدهای صنعتی فعالیت کنند این در حالی است که در بند ۶-۱-۶ این دستورالعمل آمده صدور یا اصلاح جواز تاسیس برای استخراج رمزارز در محل واحدهای تولید فعال صنعتی و معدنی موجود ممنوع است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

طی احکام جداگانه ای از سوی یزدانیان، محمدرضا تذکری به سمت رئیس اداره بازرگانی و سرپرست اداره امور قراردادها، محسن رادمهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره امور اداری، سید کمال الدین اولیائی به سمت رئیس اداره ممیزی و اعتبارات، محمد مهربانی به سمت رئیس اداره خدمات و پشتیبانی و مصطفی کاتب به سمت رئیس اداره پی­گیری­ های دفتر ریاست منصوب گردیدند.
همچنین یزدانیان از زحمات حسن بسحاق بهرامی، امید عموزاده، عباس نوروزی و حمیدرضا کفایتی تقدیر و تشکر نمودند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

به گزارش دیجیاتو، موضوع مسدودسازی و خاموشی سرورهای سایت‌های دانلود فیلم کماکان برای تمامی کاربران مجهول باقی مانده و به جز توییت وزیر ارتباطات، هنوز هیچ شخص دیگری از نهادهای رسمی در کشور به آن واکنش نشان نداده است. پیگیری‌های دیجیاتو اما ما را به یک منبع آگاه در نهادهای حاکمیتی رساند و اطلاعات کامل و بیشتری درباره این موضوع شرح داده شد و راه بازگشت سایتهای دانلود فیلم نیز پیدا شده است: دریافت مجوز.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

کلاهبرداری‌های تلفنی باز هم همزمان با مسافرت زائران به اربعین شروع شده به این صورت که با شماره‌ای خارج از ایران با مشترک تماس گرفته و قطع می‌کنند و برقراری تماس‌ مجدد با تماس‌های بین‌المللی مذکور می‌تواند هزینه‌های زیادی برای مشترکان داشته باشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

به گزارش فارس، توجه به کیفیت ارتباطات در کنار کمیت مهمترین اولویتی است که مردم برای این وزارتخانه در نظر گرفته اند. ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده و گسترش ارتباطات روستایی نیز از گزینه‌هایی است که مردم به آن رأی دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

به گزارش فارس، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: هر چه به ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک می شویم، تعداد سایت‌های آنتن دهی مخابراتی نیز در مرزها بیشتر می‌شود.
حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره تسهیلات و امکانات برای حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین توضیح داد: هر چه به ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک‌تر می شویم، تعداد سایت‌های آنتن دهی مخابراتی نیز در مرزها بیشتر می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

به گزارش مهر، وحید یزدانیان در جریان نشست با جوانان صنعت و دانشگاه در توئیتی با اشاره به آماده ساختن «سیمرغ» برای پر گشودن، نوشت: همانطور که وزیر ارتباطات وعده داده بود، برای ساختن ابر رایانه «سیمرغ»، آستین ها را بالا زده ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۸ مهر

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: چنانچه زائران اربعین پیامکی با عنوان (ماسک) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مبنی بر صدور سیم‌کارت به نام آنان دریافت کردند باید به دفاتر فروش اپراتورها مراجعه و سیم‌کارت ثبت شده را مسدود و غیرفعال کنند.

ادامه مطلب