محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۶ مهر

معاون اول رییس جمهوری در بازدید از غرفه خدمات روستایی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در نمایشگاه ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر گفت: توسعه و دسترسی روستاییان به شبکه ملی اطلاعات باعث رونق تولید و اشتغال روستاییان شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای مکالمه سیم‌کارت‌های ایرانی و برای اینترنت‌ سیم‌کارت‌های عراقی نرخ مناسب‌تری برای زائران اربعین دارند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

ایرانسل امسال علاوه بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگان و بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه ای که برای زائران اربعین در کشور عراق در نظر گرفته است، 100 مگابایت اینترنت روزانه رایگان نیز در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق، در اختیارشان قرار می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از 16 تا 30 مهرماه 1398 علاوه بر۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ای که به رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است، پنج بسته اینترنت هفتگی از 75 مگابایت تا ۱ گیگابایت (1024 مگابایت) در نظر گرفته شده است تا زائران اربعین بتوانند به انتخاب خود از آن‌ها استفاده کنند. همچنین زائران اربعین می‌توانند در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق شامل مهران، خسروی، شلمچه و چذابه از روزانه 100 مگابایت اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

به گزارش پیوست، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌کند احمد معتمدی، وحید صدوقی و محمدرضا پاکروان در پی تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان اعضای کمیته ارزیابی صلاحیت تخصصی مدیران اپراتورها انتخاب شده‌اند. به گفته حسین فلاح جوشقانی به پیوست این سه نفر روز گذشته (۱۴ مهر) فعالیت خود را در این خصوص آغاز کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

به گزارش پیوست، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات اعلام کرد تاسیس شتابدهنده‌های تخصصی در پارک‌های علم و فناوری در دستورکار این معاونت قرار داده شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

طلعت موسی بایف فضانورد با سابقه قزاقستان و عضو فعلی مجلس سنای این کشور گفت: ایران باید در آینده برای اعزام فضانورد محقق و پژوهشگر به فضا تلاش کند که به نظر می رسد در این زمینه توانایی دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

به گزارش پیوست، جمعی از نمایندگان مجلس سوال خود در مورد «نحوه فعالیت و کسب درآمد سرویس‌های ارزش افزوده» از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع دادند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۵ مهر

رییس دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علم و صنعت ایران از مصوب شدن دوره دکتری فناوری ماهواره در دانشگاه علم و صنعت ایران خبر داد و گفت: دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه، از مهرماه ۱۳۹۹ برای اولین بار در دوره دکتری فناوری ماهواره دانشجو می‌پذیرد.

ادامه مطلب