محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۲ مهر

به گزارش فارس، رئیس دانشکده پست و مخابرات گفت: اگر ما پول ملی دیجیتال داشته باشیم می‌توانیم به راحتی اقتصاد کشور را توسعه دهیم و این کار همانند دیگر پروژه‌ها امکان پذیر است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۲ مهر

نبود سواد رسانه‌ای کافی، غیبت اساتید خبره، دانشگاهیان و متخصصین، نبود قوانین بازدارنده ازجمله مهم‌ترین عوامل جولان روانشناس نماها در فضای مجازی از سوی مهمانان بیست هفتمین جلسه نقد اندیشه مطرح شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در جمع صادرکنندگان محصولات فاوا، تاکید کرد که وزارت ارتباطات از حضور بخش ICT ایران در بازارهای منطقه با تمام توان حمایت می کند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در جلسه هم اندیشی توسعه صادرات فاوا، گفت: برگزاری این نشست ها با هدف دریافت بازخورد از اقدامات گذشته و برداشتن یک گام به جلو است. باید یک اولویت را در دستور کار قرار دهیم و تمام ظرفیت ها را برای انجام آن بکار بگیریم و راه حل ارائه کنیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

آخرین آمار تعداد خطوط شخصی قطع‌شده به دلیل مزاحمت پیامکی، حاکی از آن است که ۱۳۸ هزار و ۹۸۵ خط توسط رگولاتوری مسدود شده است.
برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، راه‌های مختلفی از جمله استفاده از سامانه #۸۰۰* که برای ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره‌های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شد، ایجاد شد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز سامانه ۱۹۵ را برای ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شدند، راه‌اندازی کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

به گزارش دیجیاتو، نماوا بعد از انتشار ادعای یکی از مدیران سایت‌های دانلود فیلم مبنی بر اینکه مسدودسازی سرورهای سایتش، به دلیل شکایت شاتل و نماوا بوده، ضمن رد این ادعا، بیانیه‌ای را در حساب توییتر خود منتشر کرد و توضیح داد که آنها هیچ شکایتی از این سایت‌ها انجام نداده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرایط جدید این صندوق برای تخصیص تسهیلات «اشتغال پایدار» به شرکت‌های دانش بنیان را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، روح‌الله ذوالفقاری، با بیان اینکه تسهیلات «اشتغال پایدار» این صندوق از طریق بانک‌های قرض الحسنه مهر و قرض الحسنه رسالت به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می‌شود، گفت: این تسهیلات به منظور رونق اشتغال و کمک به توسعه نیروی انسانی شرکت‌های دانش بنیان و به صورت قرض الحسنه تخصیص می‌یابد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

به گزارش دیجیاتو، استارتاپ پیاده که در زمینه معرفی جاذبه‌های شهری فعالیت دارد، توانست مبلغ ۱ میلیارد تومان سرمایه را جذب کند. حسام آرمندهی، مؤسس کافه بازار، به صورت شخصی این سرمایه گذاری را بر روی پیاده انجام داده و در ازای آن میزان ۱۰ درصد از سهام پیاده را در اختیار گرفته است.

ادامه مطلب