مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تلفن ثابت و دیگر سرویسهای شرکت مخابرات برای تمام مشتریان در سراسر کشور با قیمتهای مصوب و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات انجام میشود، اظهار داشت: در صورت تخطی از مصوبات ابلاغی، با خاطیان احتمالی بهشدت برخورد میشود.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری بابیان اینکه مشتری مداری مهمترین اصل مورد توجه شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقهای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان ۲۰۲۱ آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.