محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تلفن ثابت و دیگر سرویس‌های شرکت مخابرات برای تمام مشتریان در سراسر کشور با قیمت‌های مصوب و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورت تخطی از مصوبات ابلاغی، با خاطیان احتمالی به‌شدت برخورد می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری بابیان اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اصل مورد توجه شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقه‌ای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان ۲۰۲۱ آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ بهمن

به گزارش آی‌تی‌من، هم‌زمان با صدور حکم محکومیت مدیر مسئول سایت معروف «ورزش ۳» به دلیل آنچه پخش و انتشار آثار و ویدیوهای ورزشی شبکه‌های صداوسیما بدون مجوز قانونی، سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد انتشار محتوای صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر از جمله پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات و خلاصه مسابقات از رسانه‌های دیداری و شنیداری ممنوع است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح اولین پارک فناوری توسعه اقتصاد دیجیتال در مشهد اظهار کرد: طی سال های گذشته با استفاده از پول نفت شبکه حمل و نقل در کشور شکل گرفت ولی هیچگاه نتوانستیم خدمت مناسب را به مردم ارائه دهیم.
وی افزود: در همین شرایط یک شرکت خصوصی با تکیه بر فناوری اطلاعات و خلاقیت بدون داشتن یک ماشین همه موانع حمل و نقل را حل می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش مهر، به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و در راستای اجرای سیاست‌های وزارت ارتباطات در حمایت از کسب‌وکارها، پیش از این وام وجوه اداره شده در اختیار کسب‌وکارها در چهار کارگروه تخصصی نرم‌افزار، سخت‌افزار، امنیت و محتوا قرار می‌گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار فرم نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: سیم‌کارت‌های شناسایی شده‌ ارسال کننده‌‌ی پیامک‌های مزاحم، از ۵۸۰۰ سیم‌کارت فعال به حدود ۲۰۰ سیم‌کارت در روز رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، محمدجواد آذری جهرمی همزمان با روز ملی فناوری فضایی از دستاوردهای سه تیم‌ راه یافته به مرحله ساخت نمونه مهندسی ماهواره مکعبی ایرانی بازدید کرد.
در این بازدید اعضای تیم‌های دانشگاه‌های امیرکبیر، مالک اشتر و خواجه نصیرالدین طوسی، به تشریح روند ساخت و قابلیت‌های ماهواره‌های مکعبی خود پرداختند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری‌جهرمی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم نظام که در اسناد بالادستی هم بدان تاکید شده و دولت تدبیر و امید هم با جدیت پیگیری می‌کند و در بودجه هم به آن توجه شده اشتغال جوانان است.
وی گفت: ما ظرفیت بسیار بالایی از جوانان دانش آموخته دانشگاهی کشور در حوزه‌های فناوری داریم چنان که بالغ بر ۱۷ درصد دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور در رشته‌های فناوری اطلاعات و رشته‌های مرتبط آن فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ بهمن

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، موضوع پرتاب ماهواره سنجش از دور «پیام امیرکبیر» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
این ماهواره صبح روز ۲۵ دی ماه ۹۷ با موفقیت به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین ارسال شد که نتوانست در مرحله آخر با موفقیت در مدار زمین جای گیرد.

ادامه مطلب