محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

موسویان گفت: در حال حاضر 130 هزار نرم‌افزار موبایلی دارای «کد شامل» است که امیدواریم با کمک فروشگاه‌های نرم‌افزاری تا پایان سال جاری این میزان افزایش یابد.
سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه‌ی یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. ما به دنبال ایجاد فضایی سالم و مفید هستیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

به گزارش ایلنا، قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای ابلاغ پیوست حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی رییس جمهوری، بر اساس برنامه‌های دوران انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم و نیز برنامه‌ی ارایه‌ی شده توسط مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس شورای اسلامی، رسالتی تاریخی و سنگین برعهده‌ی این وزارتخانه سپرده شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

به گزارش ایلنا، ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه برای رفع انحصار اپراتورهای ارتباطی بر سیطره‌ی ارتباطات همراه کشور، سال‌ها می‌شود که در کشورهای مختلف در حال اجرا است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرنقی‌زاد، مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: یکی از اتفاقات خوب نمایشگاه تلکامپ امسال ایجاد پنل‌هاست که قطعا فرصت مناسبی برای تبادل نظر برای رشد حوزه‌ی آی‌پی‌تی است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

به گزارش تماس‌نیوز، صادق عباسی شاهکوه معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه‌ی رگولاتوری از رفع موانع احتمالی ورود شرکتهای FCP به بازار بورس و یا ادغام آنها با یکدیگر خبر داد و گفت: ادغام شرکت‌های FCP هزینه‌های تمام شده‌ی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها را کاهش می‌دهد و با شکل‌گیری اپراتورهای بزرگتر در بازار ICT، هدف 2.5 برابر شدن این بازار در طول برنامه‌ی ششم، بهتر محقق می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ آبان

مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات تاکید کرد: استارتاپ نیاز به وام ندارد، بدترین فعالیت برای جوانان تخصیص پول به منظور انجام فعالیت و کار است. جنس حمایت از استارتاپ نباید مالی باشد و دولت باید به سمت کمک به استارتاپ‌ها با رفع موانع، رفع قوانین دست و پاگیر و کمک‌های آموزشی برود تا دیگر جوانان نگاه‌شان به صندوق‌های مالی نباشد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ آبان

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در اولین روز از هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس، در راستای پیاده‌سازی و بومی‌سازی تجربیات موفق دنیا در عرصه‌ی 5G، تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ آبان

وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت همراه اول در یک نشست تخصصی در خصوص 2.5 برابر شدن حجم بازار مخابرات طبق برنامه‌ی ششم توسعه گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ارتباطات سود بسیار زیادی دارد اما میزان سرمایه‌گذاری انجام شده با سود عملیاتی تناسب ندارد در واقع سود دریافتی کمتر از سرمایه‌گذاری‌ها است.

ادامه مطلب