محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

بررسی موج ایجاد شده از حادثه‌ی زلزله‌ی غرب کشور در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و توئیتر حاکی از آن است که کاربران فضای مجازی در ۱۲ ساعت، بیش از ۷۵ هزار پست در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

رئیس امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان گفت: استفاده‌کنندگان از تسهیلات سربازی فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان به بیش از ۵۰۰ نفر رسید.
سید محمد صاحبکار خراسانی با اشاره به اعطای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی به فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از ۷۸۰ مورد تقاضا برای استفاده از تسهیلات نظام وظیفه‌ی تخصصی، با ۵۰۴ تقاضا موافقت شده است. این افراد پس از گذراندن دوران آموزش نظامی، باید یک پروژه‌ی تحقیقاتی مورد نیاز بخش‌های دفاعی و دولتی را انجام دهند و پس از انجام موفق آن، کارت پایان خدمت خود را دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

مسئولان اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه، هم‌زمان با عملیاتی‌سازی این طرح از چگونگی رجیستری گوشی‌های تلفن‌ همراه مسافرانی که با خود به کشور می‌آورند، خبر دادند.
پس از اجرای طرح ملی رجیستری گوشی‌های تلفن همراه برای مبارزه با قاچاق کالا، شرایطی مطرح شد تا کسانیکه اقدام به واردات گوشی‌های مسافرتی یا در قالب سوغاتی می‌کنند نیز بتوانند گوشیهای‌شان را رجیستر یا به عبارتی در شبکه‌ی اپراتورهای تلفن همراه ایران فعال کنند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

سردار ‌محمدرضا اسحاقی ‌با بيان اينكه وقوع 69 درصد جرایم سایبری استان گیلان در 7 ماهه ی سال‌ جاری در شبکه‌های اجتماعی موبایلی تحقق یافته است، اظهار کرد: پرونده‌های ورودی حوزه ی فتا در سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل‌، 41 درصد افزايش داشته است.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصوبه ی جدید سرویس‌های پرسرعت غیر حجمی را اعلام کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس محمد جواد جهرمی، مصوبه ی جدید سرویس‌های پرسرعت غیر حجمی را اعلام کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

وزیر جهاد کشاورزی، مدیریت آنلاین عرصه های کشاورزی از نظر میزان سطح زیر کشت، انجام عملیات داشت و برداشت و همچنین کنترل آفات را از اولویت های بخش کشاورزی برشمرد و گفت که می‌توانیم با به کارگیری سیستم‌های نظارت و کنترل از راه دور، کنترل نماییم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

به نقل از زومیت، وزیر ارتباطات در صفحه‌ی اینستاگرم خود نوشت که هزینه‌ی استفاده از پیام‌رسان‌های مجاز یک سوم نرخ هزینه اینترنت محاسبه خواهد شد.
محمدجواد آذری جهرمی در راستای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرم اعلام کرد: کیمسیون تنظیم مقررات هزینه‌ی استفاده از پیام‌رسان‌های مجاز در شبکه‌های موبایل را یک سوم نرخ هزینه اینترنت تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۳ آبان

رئیس کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد با هدف ایجاد یک ارتباط پایدار برای مدیریت بحران، بالنی که در مرز مهران برای ارایه‌ی سرویس‌های ارتباطی و اینترنتی به زایران اربعین مستقر بود، به منطقه اعزام شد.

ادامه مطلب