محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

به گزارش ایلنا، در پی وقوع زلزله‌ی اخیر استان کرمانشاه، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا ضمن بازدید و بررسی وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده‌ی استان کرمانشاه از احیا و بازسازی سایت‌های تخریب شده ارتباطی در مناطق زلزله‌ زده خبر داد و گفت: تیم‌های فنی اپراتورهای تلفن‌همراه با تمام توان خود از همان ساعات اولیه‌ی وقوع زلزله به احیا و بازسازی سایت‌های تخریب شده در مناطق زلزله زده پرداختند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

به گزارش ایلنا، مجید میرزایی، مدیر کل بازاریابی و امور تجاری شرکت زیر ساخت گفت: در راستای اجرای برنامه‌ی ششم توسعه و به منظور توسعه‌ی ظرفیت ترانزیتی کشور در عملکرد اجرایی صد روزه‌ی اول دولت دوازدهم، برای فروش ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه ظرفیت ترانزیت جنوب به شمال، توسط شرکت ارتباطات زیرساخت سفارش قطعی گرفته و قرارداد منعقد شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش مهر، مهدی بینا با بیان اینکه پروژه‌ی «دولت همراه» به عنوان بستری برای ارائه و دریافت خدمات دولت از طریق موبایل و دستیابی به هدف «دولت هوشمند»، مراحل نهایی را می گذراند، اعلام کرد: خدمات قابل ارائه از طریق این پروژه، به صورت یکپارچه روی تمامی کانال‌های قابل ارائه موبایل در حال نهایی سازی و تست است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایلنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به توسعه‌ی امکانات سامانه‌ی پیامکی ۱۹۵ به عنوان مرجع ثبت شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی گفت: با توجه به توسعه‌ی امکانات سامانه‌ی پیامکی ۱۹۵ و فراهم شدن امکان ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه ارسالی از تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی، تاکنون ۲۲۱ هزار و ۷۵۵ شکایت، در سامانه‌ی ۱۹۵ ثبت شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایلنا، نقشه‌ی میزان جابه‌جایی پوسته‌ی زمین در کشورهای ایران و عراق با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای رادار قبل و بعد از حادثه توسط سازمان فضایی ایران به عنوان نماینده‌ی سازمان ملل متحد در تولید نقشه‌های فضایی زلزله اخیر ایران و عراق تولید شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امضای قرارداد فاز دوم طراحی و توسعه‌ی شهرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت سنگاپوری Galaxis Venture، وابسته به مجموعه‌ی صاحب نام EDIS سنگاپور، خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تاکید بر نقش محوری شرکت‌های دانش بنیان در آینده اقتصادی جهان و کشور، گفت: بدون تردید آینده‌ی اقتصادی کشور در دست استارتاپ‌ها است و گریزی از آن نیست.
به گزارش ایرنا، سورنا ستاری چهارشنبه شب در آئین پایانی پنجمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز، افزود: در حال حاضر داد و ستدهای کلان اقتصادی در جهان و به تدریج در کشور ما به سمت استارتاپ‌ها یا همان شرکت‌های فناورانه سوق داده شده است که رشد سرسام‌آور آن و سودهای کلان اقتصادی حاصل، اقتصاد جهانی را تحت تاثیر قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت کشور منصوب کرد.

ادامه مطلب