محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

گاهی سرویس‌های محتوایی در ابتدای کار برای جا انداختن سرویس و ترغیب کاربران، ترافیک دسترسی را برای کاربر رایگان می‌کنند که در واقع سوبسید می‌دهند و ضرر می‌کنند، در این روش توافق شرکت اینترنتی و شرکت محتوایی همواره مورد سؤال‌ است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

به گزارش ایلنا، مسیب قبادیان، مدیرعامل مخابرات منطقه‌ی کرمانشاه درباره‌ی ارتقاء وضعیت مخابراتی مناطق زلزله‌زده گفت: ظرفیت پهنای باند دیتا و مکالمه‌ی همراه در مناطق زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

تاکسی‌های اینترنتی فعال در کشور، از تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری موظف به منع استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) شدند. تاکسی‌یاب‌های اینترنتی در اطلاعیه‌ای از رانندگان خود خواسته‌اند که از این پس از اپلیکیشن مسیریاب Waze استفاده نکنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

یه گزاش فناوران، با توجه به اینکه مزایده‌ی طرح پروژه‌ی خدمات ارزش افزوده‌ی (VAS) به صورت سرویس‌های متنی SMS، کدهای دستوری USSD، صوتیIVR آهنگ انتظار RBT چندرسانه‌ای APP، GAME، NFC، PAYMENT، IN برگزار شده و شرکت توسکا با مدیریت محمد کاشانی برنده‌ی این مزایده شده است، شرکت‌های تولیدکننده‌ی محتوا از روز 15 مهرماه ملزم به مشارکت با این شرکت، برای معرفی خدمات خود در رسانه ملی بوده‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

بررسی‌های فنی مرکز ماهر در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر هک سامانه‌ی مرتبط با مدیریت توزیع قرص متادون وزارت بهداشت، غیرواقعی بوده و سامانه‌ی ایداتیس شاهد هیچگونه آسیب‌پذیری نبوده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، اخبار غیرواقعی در خصوص هک سامانه‌ی مرتبط با مدیریت توزیع قرص متادون در کشور و دسترسی و نشت اطلاعات هویتی تعداد قابل توجهی از افراد درج شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

ولی‌الله افخمی‌راد، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی تأمین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در رابطه با وضعیت رایتل به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ تامین اجتماعی گفت: هم اکنون رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ و یکی از بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی موظف است تا سرمایه گذار داخلی یا خارجی پیدا کند چرا که همچنان نیاز به سرمایه گذار دارد تا بتواند سوددهی و درآمدزایی داشته باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند