محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه‌ی پیام‌رسان‌های داخلی به معنی محدودسازی برخی پیام‌رسان‌های خارجی و قطع و وصل آنها نیست اما در مجموع به دنبال توسعه‌ی کسب‌وکارهای جوانان ایرانی در پیام‌رسان‌های داخلی هستیم.
به گزارش ایستنا، محمد آذرجهرمی در گفت‌وگو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در حاشیه‌ی بازدیدش از این نمایشگاه گفت: ارتباطات اولین موضوعی بود که بعد از زلزله‌ی اخیر می‌توانست شرایط را به حالت قبل بازگرداند که در جلسه‌ی شب گذشته روی چنین موضوعی تاکید شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

محمد جواد آذری‌جهرمی در توئیتی نوشت: در راستای اجرای برنامه‌ی ششم توسعه و بازده زمانی 100 روزه‌ی اول دولت دوازدهم، ١٠٠٠ دستگاه خودپرداز در مناطق روستایی کشور از طریق پست بانک نصب و راه اندازی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

به گزارش ایلنا، رسول سراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تعاملی بین رسانه و فضای آنلاین است. به گونه‌ای که فضای رسانه در حال پیشرفت است و هر فردی در هر مکانی می‌تواند به اخبار دسترسی داشته باشد .

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

به گزارش ایلنا، اسماعیل رادکانی، مسئول کمیته‌ی ارتباطات عتبات عالیات خبر از انجام 50 میلیون دقیقه مکالمه‌ در ایام اربعین حسینی شامل حدود 30 میلیون دقیقه صادره از ایران و 20 میلیون دقیقه مکالمه صادره از عراق داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره‌ی آمارگیری از وضعیت دسترسی خانوار ایرانی و استفاده افراد از فناوری اطلاعات و ارتباطات از روز ۲۹ آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه به صورت سراسری در کل کشور انجام می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

به گزارش ایلنا، مسعود کرباسیان در مجمع بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت و معدن یک بانک توسعه‌ای و تخصصی است که انتظار می‌رود در رونق بخش صنعت، معدن و تجارت اقدامات مهمی را به انجام برساند. البته برای رونق این بخش‏‌ها نباید بانک صنعت و معدن تنها باشد بلکه صندوق ضمانت صادرات، بانک توسعه‌ی صادرات و مدیریت صنعتی هم باید حمایت و کمک‌هایشان را دریغ نکنند.
وی افزود: در ابتدا قرار بود بانک توسعه‌ی تعاون حمایت‏‌های لازم را در بحث صنایع کوچک و متوسط داشته باشد و باید این موضوع در زمان مشخص مورد بررسی قرار گیرد، از طرفی بانک ایران و اروپا با توجه به شرایط پسابرجام می‌تواند به عنوان یک بانک قدرتمند عمل کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

به گزارش ایلنا، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه‌ی خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه‌ی ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ آبان

بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، هم‌زمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آن‌ها برای ارایه‌ی خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، گرچه ایده‌های زیادی میان جوانان نخبه‌ی کشورمان وجود دارد که هر کدام می‌تواند به محصولی مهم تبدیل شود، اما بسیاری از آنها به دلیل نبود سرمایه لازم برای تجاری‌سازی تنها در حد یک ایده باقی می‌مانند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند