محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال حاضر ۳۷ صندوق پژوهش و فناوری در کشور ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد سلطانی در حاشیه‌ی بیست و سومین جلسه‌ی کارگروه صندوق‌های پژوهش و نوآوری در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در جلسه‌ی امروز ایجاد صندوق پژوهش و فناوری استان بوشهر تصویب شد که با ایجاد این صندوق، تعداد صندوق های پژوهش و فناوری در کشور به ۳۷ صندوق می‌رسد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اهمیت ساماندهی نظام هویت در فضای مجازی، گفت: باید تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی برای فعالیت در فضای مجازی احراز هویت شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالحسن فیروز آبادی در بازدید از سازمان ثبت احوال کشور گفت: یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های فضای مجازی کشور بحث هویت است و باید تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی برای فعالیت در فضای مجازی احراز هویت شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

به گزارش پول‌نیوز، خبر وارد شدن قانونی آیفون ایکس دو روزی می‌شود که در صدر اخبار است. آیفون‌های وارداتی اکنون در فروشگاه‌های رسمی و سایت دی‌جی‌کالا عرضه می‌شوند اما قیمت‌ها هنوز عجیب‌اند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

به گزارش ایرنا، یکی از رانندگان شرکت‌های تاکسی اینترنتی از تلاش برای ایجاد یک تشکل صنفی و ثبت رسمی آن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد. احمد حبیبی اظهار داشت: رانندگانی در بستر اینترنت خدمات حمل و نقل شهری ارایه می‌کنند، به یک تشکل تخصصی نیاز دارند تا بتوانند مشکلات صنفی خود را پیگیری کنند. وی توضیح داد: هفته‌ی گذشته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد تشکل صنفی مراجعه کردیم اما هنوز نتوانسته‌ایم به نتایج مطلوبی برسیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

بررسی رفتار کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی توئیتر، اینستاگرم و تلگرام طی ۲ هفته‌ی گذشته، از انتشار نزدیک به ۶۰۰ هزار پست مرتبط با واقعه‌ی اربعین حسینی حکایت دارد.
بازتاب فعالیت کاربران شبکه‌های اجتماعی با موضوع اربعین در بستر توئیتر، اینستاگرم و تلگرام از سوی سامانه‌ی رصد و تحلیل فضای مجازی (پایشگر) مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

براساس اعلام جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر، ساماندهی پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی وارد فاز دوم شد.
چندی پیش بر اثر شکایات مردمی از فزونی یافتن میزان پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم با شماره تلفن‌های شخصی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از راه‌اندازی سامانه‌ی رسیدگی به این شکایات داد و به مردم اعلام شد که اگر پیامک مزاحمی از طریق تلفن‌های شخصی برای آن‌ها ارسال می‌شود مراتب را به سامانه‌ی 195 از طریق ارسال آن شماره اطلاع دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

مرکز بررسی‌های فنی اقتصادی وزارت ارتباطات آخرین وضعیت نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را اعلام کرد. بر مبنای این آمار، ۴۷ میلیون ایرانی از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.
آمار و اطلاعات حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور تا پایان شهریور ماه امسال توسط دفتر بررسی‌های فنی اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند