محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید محمد صاحبکار با اشاره به امکان استقرار شرکت‌های دانش بنیان در محدوده‌ی مسکونی شهر تهران گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ی معاونت علمی ریاست جمهوری با شهرداری تهران، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در شهر تهران می‌توانند در صورت کسب شرایط لازم، دفاتر خود را در اماکن مجاز مسکونی مستقر کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری در اختتامیه‌ی چهاردهمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی مدیریت کیفیت ایران، با اشاره به اینکه سال‌های آینده بازیگران عرصه‌ی اقتصاد تغییر می‌کنند، اظهار کرد: با روی کار آمدن نسل جدید، اتفاقات جدیدی نیز در حوزه‌ی اقتصاد کشور می‌افتد و دیگر بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، به عنوان بازیگران اقتصادی کشور معرفی نمی‌شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

با راه‌اندازی تاکسی اینترنتی تپ‌سی در ارومیه، این شهر به‌عنوان هفتمین شهری که شهروندان آن می‌توانند با تپ‌سی سفرهای درون شهری خود را انجام دهند به این استارتاپ پیوست.
به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تاکسی اینترنتی تپ‌سی خدمات خود را در ارومیه آغاز کرد. اپلیکیشن تپ‎سی که از خرداد ماه ۱۳۹۵ خدمات خود را آغاز کرده است، تاکنون در هفت شهر کشور در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در آینده‌ی نزدیک و با هدف افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ارتقای میزان توزیع موفق سرویس "توزیع عصرگاهی" راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، حسن نژاد اظهار کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر شناخت نیاز مشتریان و مشتری‌مداری، افزایش سهم از بازار خدمات پستی و توسعه‌ی خدمات راه اندازی سرویس‌های جدید پستی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتحادیه‌ی بین المللی ارتباطات (ITU) به همراه گزارش جامعه‌ی اطلاعات در سال 2017، آخرین فهرست رده‌بندی کشورها بر اساس شاخص توسعه فاوا (IDI) را منتشر کرد.
نهمین گزارش سالانه‌ی سنجش جامعه‌ی اطلاعات (MIS) از سوی اتحادیه‌ی بین‌المللی ارتباطات که نهاد تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملل است، منتشر شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: تمامی کدهای خدماتی مخابرات شامل ۲۰۲۰، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۰۰، ۱۸۱۸، ۲۸۲۸ و ۱۱۸ به حداکثر ۳ یا احتمالاً ۲ کد کاهش می‌یابند و مراکز پاسخگویی آنها یکپارچه و عملیات پیگیری و پشتیبانی استانی خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

سیم‌کارت چند شماره‌ای در نمایشگاه تله‌کام ۲ سال پیش معرفی شد اما عملیاتی نشد. معاون اپراتور دوم موبایل می‌گوید: در ارائه‌ی یک سرویس ابعاد مختلف فرهنگی و امنیتی مد نظر قرار می‌گیرد که رگولاتوری درباره‌ی این سرویس نگرانی‌هایی دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نسل پنجم تلفن همراه زودتر از سال 2023 تجاری نمی‌شود و اکنون در مرحله‌ی آزمایش مدل‌های مفهومی است.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره‌ی ارایه‌ی خدمات نسل پنجم تلفن همراه در کشور گفت: نسل پنجم تلفن همراه زودتر از سال 2023 در دنیا تجاری نخواهد شد و امروز در مرحله‌ی آزمایش مدل‌های مفهومی است و امروز دستگاه یک گیرنده‌ی نسل پنجم، در اندازه‌ی یک «فرغون» باربری است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند