محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

مدیرکل کنترل کیفیت و عملیات پستی شرکت ملی پست با اشاره به خدمات پرداخت غرامت این شرکت در قبال کلیه‌ی مرسولات ثبت شده تا سقف ۶۵۰ هزار تومان، از پرداخت فوری این زیانکرد تا حداکثر ۴۸ ساعت به مشتریان خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

به گزارش تماس‌نیوز، مهدی فیض، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیرامون اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب‌های فضای مجازی در جمعیت دانش‌آموزی گفت: یک اقدام رسمی در آموزش‌ و پرورش پیرامون تدوین کتب سواد رسانه شکل گرفت و اکنون شاهد تدریس آن در دبیرستان‌ها هستیم، البته معتقد نیستیم این اقدام کفایت می‌کند، اما می‌تواند تا حدی دانش‌آموز را نسبت به پیامدهایی که حضور و درگیری با فضای مجازی و رسانه‌های جدید دارد آشنا کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

رصد مرکز ملی فضای مجازی از فعالیت کاربران ایرانی در سرویس تلگرام نشان می‌دهد که بالغ بر ۶۷۸ هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه ۲ میلیارد بازدید از این کانال‌ها دارند.
به گزارش مهر، آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در سرویس تلگرام برمبنای رصد روزانه‌ای که توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی وابسته به مرکز ملی فضای مجازی صورت می‌گیرد، حاکی از آن است که تا روز دوم آذرماه بالغ بر ۶۷۸ هزار و ۲۵۷ کانال فارسی در این شبکه به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مقایسه‌ای از میزان تماشای ویدئوی آنلاین در ایران و جهان، گفت: روند تماشای آنلاین ویدیو در ایران و جهان صعودی و روند تماشای تلویزیون در جهان حالت نزولی دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

وزارت راه و شهرسازی در امکان جدید که فراهم آورده، به مسافران این فرصت را می‌دهد تا اعتراضاتشان نسبت به وضعیت جاده‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی به گوش مسئولان برسانند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مشکلات اصلی کسب‌وکار در کشور را کثرت مجوزها و عدم استفاده از سرمایه‌های ملی عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

به گزارش مهر، صادق عباسی شاهکوه در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر توجه ویژه وزیر ارتباطات بر حضور موثر ایران در عرصه‌ی ارتباطات بین‌الملل، گفت: تأمین درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت باید از محل ترانزیت ارتباطی دیتا اتفاق بیافتد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی اقدام غیر اخلاقی اپراتور ایرانسل برای مشترکان و قرار دادن یک تولبار در پایین نمایشگر کاربران، در صفحه‌ی رسمی توئیتر خود واکنش نشان داد و گفت: تزریق تبلیغات در صفحات وب بازبینی شده توسط مشتریان که اخیرا توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه صورت گرفته بود، پیگیری، و با اخطار به اپراتور مذکور این اقدام متوقف شد.

ادامه مطلب