محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

به گزارش مهر، حسین فلاح جوشقانی در جمع خبرنگاران گفت: براساس اعلام شکایت مردم از پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم که از طریق سیم کارت‌های شخصی ارسال می‌شوند، حدود ۴ هزار سیم کارت تاکنون قطع سرویس شده‌اند.
وی با بیان اینکه اخیرا وزیر ارتباطات دستور ویژه داد که بازهم شرایط را برای اعلام شکایت مردم از مزاحمت‌های پیامک‌های تبلیغاتی تسهیل کنیم، افزود: امیدواریم به زودی حداقل‌های باقی مانده از این سیم کارت‌ها نیز شناسایی و مسدود شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

به گزارش ایلنا، پدرام سلطانی، نائب رییس اتاق بازرگانی ایران در جلسه‌ی صبحانه‌ی کاری با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل این است که وزارت ارتباطات برنامه‌های خود برای ارتقای جایگاه ایران در حوزه‌ی فناوری اطلاعات را اعلام کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طبق وعده‌اش مبنی بر رسیدگی به وضعیت اینترنت ثابت در حوزه‌ی قیمت و افزایش سرعت سرویس‌ها در صد روز اول دولت، با برگزاری جلسات کارشناسی و حضور متخصصان بخش دولتی و خصوصی بالاخره تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت پر سرعت غیر حجمی بر اساس مصرف منصفانه را به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت ابلاغ کرده است.
در تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت، دسترسی با سرعت بالا به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران اینترنت در ایران در اولویت قرار گرفته است و سقفی با عنوان میزان مصرف منصفانه یا (Fair Usage Policy) در نظر گرفته شده است که تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور رقابت بیشتر و به نفع کاربر به اپراتورهای اینترنت سپرده شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

سامانه‌ی هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد. این سامانه، برای آغاز خدمات‌رسانی خود در شمال کشور، چهار شهر بابل، ساری، قائمشهر و رشت را برگزیده است. به این ترتیب اکنون اسنپ خدمات‌ خود را به ساکنان بخش‌هایی از مازندران و مرکز گیلان ارائه می‌دهد. پیش از این اسنپ در هشت شهر ایران فعال بود و با اضافه شدن چهار شهر جدید، گستره‌ی خدمات‌رسانی این سامانه افزایش چشمگیری ‍پیدا می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

عبدالناصر همتی، رئیس‌ کل بیمه‌ مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی‌ ایلنا، در خصوص مشکلات استارتاپ‌ها در خصوص بیمه و مالیات گفت: بیمه کردن پرسنل این شرکت‌ها می‌تواند به صورت گروهی انجام شود و برخی از شرکت‌های بیمه‌گر، بیمه‌ی انفرادی هم می‌دهند، مانند بیمه‌هایی که در مناطق آزاد انجام می‌شود اما در صورتی که تعداد پرسنل این شرکت‌ها در حد ۵۰ نفر باشد گروهی نیز می‌توانند بیمه‌ی درمان بخرند و مشکلی وجود ندارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی نشست صبحانه‌ی کاری اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به مهر گفت: اجرای فاز عملیاتی طرح شناسه‌دار کردن گوشی‌های موبایل برای مبارزه با قاچاق در این فاز برای تمامی مدل‌های گوشی و تبلت برند اپل انجام می‌شود و خریدارانی که تا تاریخ ۱۴ آذر قصد خرید دارند باید به اصالت گوشی خریداری شده خود توجه کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ آذر

به گزارش مهر، حسین فلاح جوشقانی در حاشیه‌ی جلسه‌ی صبحانه‌ی کاری وزیر ارتباطات و معاونانش در اتاق بازرگانی، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درمورد نحوه‌ی محاسبه‌ی نرخ‌های جدید اینترنت از سوی اپراتورهای اینترنتی برای کاربران ADSL گفت: تعرفه‌های جدید از ۱۰ آذرماه جاری لازم‌الاجر است و اپراتورهای اینترنت تا دو روز دیگر زمان دارند که جدول تعرفه‌های جدید خود را مطابق با سرعت در نظر گرفته شده در این مصوبه، برای کاربران اینترنت اعلام کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در جلسه‌ی صبحانه‌ی کاری اتاق بازرگانی گفت: دستور قضایی برای بسته شدن اپلیکیشن اسرائیلی ویز و اجرای آن به اعتماد عمومی صدمه زد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند