محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۰ آذر

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس جهانگرد معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، ضمن تأکید بر استفاده از فناوری‌های نوین به‌ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در بحث کمک به افراد کم‌توان گفت: ساختن انواع ابزارها در محیط‌های مجازی تحت عنوان اپلیکیشن‌های مختلف علاوه بر بهبود عملکرد توان‌خواهان جسمی و فیزیکی به بسیاری از بیماری‌های روان‌شناختی نیز کمک می‌کند.
معاون وزیر ارتباطات در جمع اعضاء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با اشاره به این نکته که تلاش‌های NGOها بدون کمک‌های ملی در قلمروهای جغرافیایی کوچک محدود می‌شود، گفت : می‌شود از جمع‌بندی و نتایج نشست‌های این کارگروه با ملاحظه‌ی استاندارهای جهانی یک برنامه‌ی نسبتاً جامعی در سطح ملی ایجاد کرد و ظرفیت‌های موجود در این حوزه را در سطح ملی بسیج کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۰ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار عکسی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرم، وضعیت کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور با دسته‌بندی استانی را اعلام کرد.
وی گفت: رفع عقب ماندگی ۱۲ ساله‌ی کشور در عرصه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدت فشرده‌ی ۴ سال اخیر اگرچه همواره با اعتراضاتی مواجه بوده، اما از دیدگاه توسعه‌ی اشتغال و رفع بیکاری که ما در اکثر مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است، نقش بی بدیلی داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در جمع فعالان اقتصادی در جلسه‌ی صبحانه‌ی کاری اتاق بازرگانی، با اشاره به مشکلات سد راه اجرای دولت الکترونیک در کشور و عدم همکاری برخی دستگاه‌ها، گفت: وضعیت دولت الکترونیک در کشور مطلوب نیست و ما در این زمینه برای رفع مشکلات با سازمان امور استخدامی جلسات مفصلی داشته‌ایم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت ویژه‌ی دولت از کسب‌وکارهای نوپا برای حضور در بازارهای جهانی خبر داده است.
به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتی اعلام کرده است که کسب‌وکارهای نوپای موفق ایرانی امسال تشکیل‌دهندگان غرفه‌ی ایران در نمایشگاه باکتول هستند. حمایت دولت از این کسب‌و‌کارها برای حضور در بازارهای بین‌المللی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی تعرفه‌های جدید شرکت‌ها در صفحه‌ی رسمی اینستاگرم خود نوشت: یکی از اهداف مدل تعرفه‌ی جدید، ایجاد رقابت بین شرکت‌ها به منظور ارائه‌ی خدمات مناسب‌تر و با قیمتی رقابتی‌تر به مشترکین نهایی بوده است. اگر تعرفه‌های ارائه شده توسط شرکتی بخواهند هزینه‌های مشترک نهایی را افزایش دهد، موضوع توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری و اصلاح خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه‌ی جلسه‌ی امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن تعرفه‌های غیرحجمی اینترنت ثابت با بیان اینکه در صد روز اول دولت دوازدهم این موضوع بیشترین زمان را به خود اختصاص داد، گفت: بیشترین حجم مذاکرات در طول دولت دوازدهم معطوف به موضوع تعرفه‌های اینترنتی بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: در محاسبه‌ی مقدار آستانه‌ی مصرف منصفانه‌ی ماهیانه یا میزان تبادل ترافیک مجاز در ماه در تعرفه‌های اعلامی شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی خدمات اینترنت، ترافیک داخلی و بین‌الملل به صورت ترکیبی لحاظ می‌شود.

ادامه مطلب