محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۸ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، هواوی همزمان با معرفی سری جدید Huawei P40 به طور رسمی از دستیار صوتی هوشمند خود با عنوان «سیلیا» (Celia) نیز رونمایی کرد که قرار است در کشورهای مختلف در اختیار کاربران محصولات این شرکت قرار بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس در پی هشدار پلیس فدرال آمریکا مبنی بر وجود یک شکاف امنیتی در برنامه برقراری کنفرانس تصویری، استفاده از این برنامه را برای کارکنان خود ممنوع کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

به گزارش دیجیاتو، در حالیکه سامسونگ به تازگی از گلکسی بادز پلاس رونمایی کرده، امروز رندرهایی از نسل آینده گلکسی بادز فاش شده که خبر از طراحی جدید و متفاوت آن می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

محققان دانشگاه کپنهاگ از هوش مصنوعی برای برآورد اینکه کدامیک از افراد مبتلا به کرونا به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارند، استفاده کرده‌اند.
به نقل از نکست وب، سیستم هوش مصنوعی تازه ای که بدین منظور ابداع شده به پزشکان کمک می‌کند تا علائم ابتلاء به کرونا را در افراد مختلف به طور دقیق شناسایی کنند و بر همین اساس مشخص می‌شود که چه اشخاصی به طور حاد به کرونا مبتلا شده و بیش از سایرین به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت آمازون با بهره‌گیری از فضای ابری قصد ورود به صنعت بازی و گیمینگ را دارد.
آمازون که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان به شمار می رود، مشغول کار بر روی پروژه‌ای تحت عنوان Project Tempo است که بازی های مختلف را در فضای ابری باز و اجرا می کند.
هفته پیش نیویورک تایمز با انتشار گزارشی خبر داد که آمازون دو بازی ابری جدید ( Crucible) و (New World) را به منظور عرضه و انتشار در ماه مه سال جاری میلادی آماده سازی کرده است و قرار است هر دوی آنها بر روی پلت‌فرم بازی ابری آمازون تحت عنوان tempo باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

اپل تصمیم خود را برای تمدید تعطیلی فروشگاه های اپل استور در آمریکا در یک ایمیل به کارمندانش اعلام کرد. طبق این ایمیل تا اوایل ماه می فروشگاه های اپل تعطیل می مانند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

به گزارش ترند، رویای شرکت OneWeb در ارائه اینترنت ماهواره‌ای جهانی، پس از عدم تامین منابع مالی و تامین سرمایه لازم به دنبال شیوع ویروس جدید کرونا و تلاطم در بازار سرمایه با چالش جدی مواجه شده است. اکنون این استارت آپ با موافقت سرمایه‌گذار اصلی خود اپراتور ژاپنی سافت بانک که پیشتر ۲ میلیارد دلار در OneWeb سرمایه‌گذاری کرده و در حال مذاکره برای تأمین سرمایه بیشتر بود، پس از شکست در بخش تأمین سرمایه طبق قانون «فصل ۱۱» آمریکا، اعلام ورشکستگی کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۶ فروردين

به گزارش ارز دیجیتال، از مدت‌ها قبل تعدادی از کشورهای دنیا مثل باهاماس و سوئد در حال آزمایش ارز دیجیتال ملی خود (CBDC) هستند؛ حالا نوبت به فرانسه رسیده و این کشور رویکردی جدی‌تر را در زمینه عرضه ارز دیجیتال ملی و استفاده از قابلیت‌های بالقوه آنها، اتخاذ کرده است.

ادامه مطلب